וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולורדו וטולוויצקי יישארו ביחד לעשר שנים

30.11.2010 / 19:57

השורטסטופ הסכים להצעה להאריך את חוזהו עד 2020, ישתכר 157 מיליון ד'. כסאח בין הריינג'רס ליאנקיז, הפעם בגלל פטיט

קולורדו רוקיז רוצה להשאיר את טרוי טולוויצקי להרבה שנים. עשר, ליתר דיוק. הערב (שלישי) הציעו הרוקיז לשורטסטופ הכוכב שלהם הארכת חוזה לשבע שנים, מעבר לחוזה הנוכחי שמסתיים בעוד שלוש שנים, כשטולו כבר הביע הסכמה. המשמעות: הוא יישאר בדנבר עד 2020, כשהשווי הכולל של העסקה עומד על 157 מיליון דולר. נאה ונראה שווה לכל הצדדים.

היאנקיז וטקסס מנהלות מלחמה על קליף לי, והריינג'רס החליטו להוריד לפסים אחת מתחת לחגורה. על פי דיווחים, טקסס מנהלת שיחות עם אנדי פטיט, כשהיא יודעת שהנקודה החלשה של המגיש היא הדרום (נולד בלואיזיאנה והגיש כבר באסטרוס). נשיא טקסס נולאן ריאן הודה כי קיים שיחות עם פטיט, אולם הגדיר אותן כחבריות: "שאלתי אותו אם הוא מתכוון להגיש ב-2011 או לפרוש, הוא אמר שאם יגיש, זה יהיה ביאנקיז".

בניו יורק לא ממש מאמינים להכחשות של ריאן. "אנדי יגיש כאן או שלא יגיש בכלל", אמר מקור בקבוצה. חשוב לזכור כי פטיט היה המגיש הכי אמין של היאנקיז אחרי סי.סי. סבאת'יה, כשכל השאר, כולל איש 82 מיליון הדולר איי ג'יי בארנט, קרסו. בינתיים, ממשיכים היאנקיז לנהל מו"מ עם דרק ג'יטר דרך התקשורת, ומבקשים מהשורטסטופ לרדת מהעץ. "הגיע הזמן שהוא יהיה ריאלי", אמר מקור נוסף בקבוצה.

לאנס ברקמן, ששיחק ביוסטון ועבר במהלך העונה ליאנקיז, מנהל מגעים עם אוקלנד. המגיש המחליף פדרו פליסיאנו סירב להצעת בוררות של המטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully