וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר לשחקניו: "נלחצתם בחצי השעה האחרונה"

30.11.2010 / 16:57

המאמן הוריד את שחקני באר שבע לקרקע אחרי רצף הניצחונות. החמיא לאסולין ומליקסון: "לא הפריע להם לעשות הגנה"

"בחצי השעה האחרונה נלחצתם. היינו צריכים לשחק יותר רגוע, יותר עם הכדור. איבדנו יותר מדי כדורים. אלו דברים שקורים, אבל חשוב שתבינו איפה הבעיה". כך פתח היום (שלישי) ניר קלינגר את אסיפת השחקנים שלו, שנערכה לראשונה מאז הניצחון על הפועל עכו, השלישי ברציפות של הפועל באר שבע בליגה. המטרה של המאמן הייתה, ככל הנראה, להוריד את השחקנים לקרקע. הסיבה לכך שהמאמן לא ערך אסיפה כבר אתמול הייתה היעדרות של חמישה משחקניו – מאור מליקסון, דוד רביבו, אביתר אילוז, אבי יחיאל ואוהד כהן, שנסעו לבקר ילדים המאושפזים בבית החולים סורוקה.

בהמשך החמיא המאמן לליאור אסולין ומאור מליקסון: "אני מרוצה מההתקפה. היו כאן מספר שחקנים שלא הפריע להם לעשות הגנה וגם להבקיע". עוד אמר המאמן: "במחצית הראשונה הנענו כדור כמו שצריך, הנענו כדור ומבחינה סטטיסטית היו לנו לא מעט חילוצי כדור, הרבה יותר מהרגיל, מה שמראה על שליטה שלנו במשחק. בסך הכל אני מרוצה, אבל חשוב שנשפר את מה שטעון שיפור".

ליאור ז'אן קיבל תכנית אימון אישית איתה יעבוד עד יום חמישי. הוא מתאמן עם הקבוצה, בשילוב אימון נוסף עם מאמן הכושר, כל זאת במטרה שיהיה כשיר למשחק מול עירוני קריית שמונה. ליאור אסולין ערך אימון קל יותר מהרגיל, כדי שלא לגרום לעומס. אבי יחיאל שלא ישחק בגלל צהובים, הצטווה לנוח שלושה ימים, גם בשל ניסיון להוריד מרמת העומסים. הערב יקיימו השחקנים המחליפים משחק אימון מול קבוצת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully