וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבי: "יש רגעים בעונה שפחות הולך"

הדס גרינברג

30.11.2010 / 11:43

מגן מכבי נתניה מסרב לדבר על משבר בעקבות רצף התוצאות הלא טובות: "צריכים להרים את הראש. חושב שהמצב ישתפר"

עם נקודה אחת בארבעת המשחקים האחרונים אין ספק שתקופה לא טובה עוברת על מכבי נתניה. מעבר לבעיות ההגנתיות, שהובילו את הקבוצה לספוג שמונה שערים בארבעת המשחקים הללו, לא ניתן להתעלם מהעובדה שהקבוצה הצליחה לכבוש רק שער אחד במשחקים הללו. באשר לחוליית ההגנה - בצוות המקצועי מתכננים להמשיך לתת את הקרדיט והאמון לשחקנים שנמצאים בסגל, כאשר בחוליה הקדמית תעשה הקבוצה מאמצים להתחזק בחלוץ בחלון העברות בינואר. מאמן הקבוצה, ראובן עטר, אף אמר: "ננסה להתחזק בשחקן או שניים". חן עזרא שנפצע והוחלף בעקבות מתיחה, ייבדק ובקבוצה חקווים שהוא יהיה כשיר למשחק במחזור הבא נגד מכבי פתח תקוה

על אף התוצאות האחרונות והמאזן המאכזב, מגן הקבוצה טל מעבי, אמר היום: "משבר? בסך הכל לא היו לנו תוצאות טובות בחודש האחרון. אנחנו חייבים להשתפר וכמובן שאנחנו צריכים את הנקודות האלה להמשך הדרך. אבל בסך הכל אנחנו צריכים להרים את הראש ולחשוב איך אנחנו משתפרים ועולים בטבלה. בתור שחקנים אנחנו נותנים הכל. לפעמים זה הולך ולפעמים פחות".

על הבעיות בהגנה וחוסר ניצול המצבים הוסיף מעבי: "זה יכול לקרות. במחצית הראשונה חטפנו גול מוקדם ולא נכנסנו טוב למשחק. במחצית השנייה שלטנו בבירור והחטאנו מספר מצבים. זה הכדורגל, יכולנו לכבוש ראשונים ולנצח, אבל לאחרונה קורה לנו שאנחנו חוטפים שערים ולא מצליחים להגיב. אבל אני חושב שזה ישתפר בהמשך".

נכון להיום ניתן לתהות מי היא בעצם מכבי נתניה האמיתית, זו שפתחה את העונה בסערה עם כדורגל יפה וצבירת נקודות מרשימה או זו שמציגה היום יכולת חלשה ומתמקמת בחלק האמצעי של הטבלה. "גם כשניצחנו וצברנו נקודות ברצף עם כדורגל טוב ידענו שזו תהיה עונה קשה", אמר מעבי: "יש רגעים בעונה שפחות הולך, אבל יש לנו חבורה צעירה ולוחמת. אנחנו חמש נקודות מהמקום הרביעי ושלוש מהמקום ה-12 אז המיקום כרגע לא כל כך משנה".

כבר בשבת הקרובה תחכה לנתניה מכבי פתח תקוה ולאחר מכן ועד סיום הסיבוב תמשיך נתניה ברצף משחקים לא קל שיכלול את הפועל באר שבע, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. "כל משחק הוא קשה, במיוחד בשבילנו, אבל בליגה הזו ראינו שכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה אז צריך להתייחס לכל משחק לגופו. אם נוציא 7 נקודות מתוך 9 עד לתום הסיבוב זה יהיה מצוין בשבילנו. אני תמיד מאמין שבכל משחק אפשר לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully