וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האירופאים מחזרים אחרי הוועד האולימפי הישראלי

30.11.2010 / 11:15

יו"ר הוועד צבי ורשביאק והמנכ"ל אפרים זינגר השתתפו באסיפת הוועדים האירופאים בבלגרד וקיבלו פניות לשיתוף פעולה מקצועי

ראשי הוועד האולימפי בישראל מנהלים מגעים עם מספר ראשי ועדים אירופאים בנושא שיתוף פעולה מקצועי בתחומי האימוןלטווח הארוך. הפניות אל יו"ר הוועד האולימפי בישראל צבי ורשביאק והמנכ"ל אפרים זינגר התקיימו במהלך האסיפה הכללית השנתית של הועדים האירופאים שהתקיימה בבלגרד.

צבי ורשביאק התייחס לנושא ואמר: "הרצון לחילופי ידע מקצועי שהובע בפנינו על ידי מספר מדינות לא מבוטל מעיד על חיזוק מעמדו של הוועד האולימפי בישראל באירופה. הדבר מעיד על ההערכה הרבה לה אנו זוכים בכל הקשור להיבטים המקצועיים ושיטת העבודה של היחידה לספורט הישגי שהיא הזרוע המקצועית שלנו".

במהלך האסיפה הכללית חזרו והדגישו ראשי הוועדים האירופאים את נושא האוטונומיה של הספורט בו דנו בקונגרס הוועד האולימפי הבינלאומי שהיה בחודש שעבר באקופולקו. הנציגים האירופאים מיקדו בדיונים את האבחנה הברורה בין שיתוף פעולה עם ממשלה שהוא לדעתם מבורך ואליו יש לשאוף, לבין התערבות של ממשלה, היבט שהוועד האולימפי הבינלאומי ימנע את מימושו.

אפרים זינגר, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, העומד בראש ועדת המשחקים האולימפיים האירופאים, גיבש יחד עם אנשי הועדה בראשה הוא עומד מהלך מקצועי חדש באירופה אותו הוא מוביל. במהלך המחצית השנה הראשונה של 2011 תתבצע בדיקה מעמיקה העוסקת בהכנות האולימפיות בכל המדינות. יאסף מידע אילו מדינות קובעות את המשלחות על פי הקריטריונים הבינלאומיים בלבד, אילו מדינות קובעות קריטריוניים לאומיים, מהן המטרות והיעדים המקצועיים של כל משלחת ומשלחת, ומהן מערכות היחסים בין הוועדים האולימפיים לאיגודים המקצועיים והמימשל בכל אחת מהמדינות.

"מטרת המיזם הזה היא לקבל תמונות מצב עדכנית מה נעשה בכל אחת מהמדינות בהיבט של הכנות אולימפיות. הידע המקצועי הרב שקיים בכל הוועדים האולימפיים האירופאיים ירוכז ויהווה כר לשיתוף פעולה ייחודי בין כל מנהלי הספורט האחראים על ההכנות האולימפיות באירופה, שיתרום רבות לשיפור המקצוענות וההישגיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully