וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אידסון: "ההפסד הוא כמו צלצול השכמה עבורנו"

30.11.2010 / 7:42

שחקן מכבי תל אביב חושב שההפסד לבני השרון הגיע בזמן, לפני המשחק מול ז'לגיריס. פרקינס: "לא היינו מספיק קשוחים"

מכבי תל אביב תטוס מחר (רביעי) בבוקר לליטא לקראת המשחק מול ז'לגיריס קובנה. הצהובים יגיעו למשחקם השביעי ביורוליג עם מאזן מצוין של 1:5 במטרה לנצח ואולי כבר להבטיח את המקום הראשון, אלא שהם יצטרכו גם לנטרל את ההשפעה של ההפסד בליגה ביום ראשון לבני השרון ביד אליהו 91:88.

"ההפסד מול בני השרון היה כמו צלצול השכמה עבורנו", מודה צ'אק אידסון. "אני מודע לכך שחלק מהאנשים טוענים שאולי טוב שהפסדנו בכדי לבחון אם יש בעיות לקבוצה, אבל אני לא מסכים עם טענה זו. אני לא חושב שזה טוב שהפסדנו, זה אף פעם לא טוב שמפסידים משחק, אני רוצה לנצח כל משחק.

"יש לנו עוד כמה אימונים עד יום חמישי, נתאמן, נשוב למסלול ונראה מה קורה", הוסיף אידסון. "האם יש לנו בעיה בצבע? אני לא יודע, זה רק ההפסד השני שלנו העונה, אני לא יכול לקבוע. אני לא יכול להסביר בדיוק מדוע הפסדנו לבני השרון. אנחנו לא בלתי מנוצחים. אבל זה משחק אחד ונלמד ממנו. נבדוק את הטעויות שעשינו, כי באמת אסור שנספוג 91 נקודות".

"ההפסד לא ישפיע על הקבוצה ביום חמישי, אולי אפילו להיפך", אמר הרכז דורון פרקינס. "מה שכן ישפיע על איך שנראה זו הדרך בה אנחנו מתאמנים". פרקינס אף נדרש לגבי הסיבות להפסד במשחק הליגה, ואמר: "גם בגלל ההגנה הלא טובה שהצגנו, אבל זה לא רק עניין של הגנה אלא מפני שלא שיחקנו קשוח כמו שצריך. שיחקנו קצת יותר רך ולא עשינו כמה דברים שאנחנו עושים בדרך כלל, כשבמקביל בני השרון קלעו כמה זריקות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully