וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלטה בהפועל פ"ת: הסוכנים יממנו עלות שהיית הזרים

29.11.2010 / 16:47

חלוץ גנאי יישן בדירה שכורה, ניגרי התבקש לרכוש כרטיס טיסה. גורם: "לא נשקיע בשחקנים חופשיים". המשרדים עברו לעינת

בהפועל פתח תקוה קיבלו החלטה גורפת לגבי כלל סוכני הכדורגל בישראל: עד להודעה חדשה המועדון לא יממן הגעת זרים. ההחלטה התקבלה לאור האכזבה בשנתיים האחרונות משחקנים חופשיים שהגיעו לפני מועד ההעברות בינואר וגילו יכולת חלשה.

אתמול נחת בישראל שחקן גנאי בשם טואה קאמיס (שחקן שסוכניו נדחו כשהציעו אותו בתחילת העונה להפועל רעננה), אך איש מאנשי המועדון לא ידע היכן הוא משתכן. הסיבה: סוכנו של השחקן הודיע כי הוא יממן את עלות השהייה וישכור עבורו דירה. חלוץ ניגרי, ג'ון אנדונגו, שהודיע כי הוא מעוניין להגיע לישראל השבוע והגיע באמצעות סוכניו של רומן רוקי שחתם בתחילת העונה בהפועל תל אביב, לא יכול להגיע לארץ משום שסוכניו מסרבים לממן עבורו כרטיס טיסה ובית מלון. "עד שלא תתקבל החלטה אחרת", הודיעו בפתח תקוה לסוכניו, "השחקן לא יגיע לישראל". גורם בקבוצה הסביר: "אין טעם להשקיע בשחקנים חופשיים, כולם יודעים באיזה רמה רובם מגיעים לכאן".

השוער שניר דורי נחוש להתמודד על חולצת ההרכב גם לאחר שובו הצפוי של אוסטין אג'ידה בחודש ינואר. משרדי הנהלת הקבוצה עברו הבוקר לקרוואנים שבמתחם האימונים בקיבוץ עינת ולפיכך המשרדים הישנים בעיר ייסגרו. הבעלים תומר סיני המריא לחופשה פרטית בלונדון ויגיע ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully