וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדול ראזאק הושעה מעכו: "לא מתכוון להתנצל"

הדס גרינברג

29.11.2010 / 15:25

בהנהלת עכו לא אהבו את הדברים שאמר הקשר על המאמן אלי כהן בראיון לוואלה! ספורט: "הם חייבים לתת לי להתאמן"

קשר הפועל עכו איברהים אבדול ראזאק הושעה מהקבוצה עד להודעה חדשה. כזכור בעקבות ראיון שהעניק אתמול (ראשון) ראזאק לוואלה! ספורט במסגרתו תקף את מאמנו אלי כהן, החליט האחרון להשעותו. בין הדברים שאמר ראזק כנגד מאמנו "אני ואלי לא מסתדרים ולא מהיום. הייתי בשוק שהוא צעק עלי במחצית הוא כנראה לא ראה טוב את המשחק. אני אעזוב את עכו בגלל אלי כהן".

היום עם הגעתו לאימון התבשר ראזאק כי הוא מושעה. הקשר אמר לוואלה! ספורט עם קבלת ההחלטה: "אני לא יודע מה יהיה מעכשיו, אני מחכה שיגידו לי. מה שבטוח אני לא מתכוון להתנצל בפני אלי כי לא אמרתי שום דבר בשביל להעליב אותו. אני והוא פשוט לא מסתדרים ואני לא יכול להישאר במקום שהמאמן לא רוצה אותי בו. מבחינתי אני אבוא כל יום לאימון כרגיל ואם לא יתנו לי להתאמן אלך הביתה".

סוגיה נוספת שהעלה ראזאק היא באשר לחוזהו, שמופר לאור העובדה שלא נותנים לו להתאמן. "יש לי בחוזה סעיף שאומר שחייבים לתת לי להתאמן אפילו עם הנוער בשביל לשמור על כושר, כרגע לא נותנים לי להתאמן בכלל ואני יכול לתבוע אותם על זה". בתוך כך, הקבוצה שבה להתאמן היום לאחר ההפסד להפועל באר שבע. מוחמד כליבאת שסובל מדלקת במפשעה ובן בנימין החולה נעדרו מן האימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully