וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלו: "ההפסד לא ישפיע עלינו לקראת יום חמישי"

29.11.2010 / 10:42

שחקנה של מכבי תל אביב הודה ברפיון ההגנתי, אבל הוסיף: "אי אפשר לנצח בכל משחק". אידסון נבחר למצטיין החודש ביורוליג

הצוות המקצועי יצא מהאולם רק כשעה לאחר המשחק, ריצ'ארד הנדריקס שלא קיבל דקות היה דווקא מהראשונים שעזבו, וכל זה אחרי שדייויד בלאט נזף בשחקנים בחדר ההלבשה "ספגנו 91 נקודות, לא הצגנו הגנה טובה והיו לנו הרבה איבודים". אין ספק שזו לא פתיחת השבוע האידיאלית עבור מכבי תל אביב, שכל כך מרשימה ביורוליג בשבועות האחרונים, אבל כל זה לא הספיק מול בני השרון, שניצחה אותה 88:91. גם שחקני מכבי תל אביב סבורים שההפסד נגרם בעיקר בשל הרפיון ההגנתי. "הם ניצחו אותנו, אבל זה יותר הפסד שלנו", אמר דייויד בלו. "היה לנו יום רע בהגנה, היו לנו כמה הזדמנויות לחזור למשחק ולנצח אותו ולא עשינו את זה. במשחקים האחרונים שלנו ההתקפה היתה בנויה גם מההגנה. מול בני השרון לא היו לנו סלים קלים. האם היינו יהירים מול בני השרון? אני לא חושב, כי האופי של השחקנים בקבוצה ושל צוות האימון מנוגד לכך. כדורסל זה לא דבר יציב, לפעמים שהולך טוב צריך ניעור קל בכדי לחזור למעלה. נחזור לעבודה, הרי אי אפשר לנצח כל משחק במשך העונה וצריך להמשיך הלאה. זה לא ישפיע עלינו ליום חמישי, לוקחים משחק אחר משחק. נתכונן היטב למשחק ונתכונן בכדי לנצח ביום חמישי", הוסיף בלו.

טל בורשטיין אמר דברים דומים. "קורה, אין מה לעשות. אנחנו רוצים ומנסים שזה יהיה כל משחק. מול בני השרון לא הצלחנו לשמור. לא היינו מרוכזים, היו לנו בהתקפה זריקות נוחות מאוד שהחטאנו וזה חלק מהכדורסל, זה קורה ואנחנו לא מתרגשים מזה. בלאט אמר שאיך שאנחנו נראים ביום ראשון זה משפיע ביום חמישי? אז ננסה שזה לא ישפיע, ננסה לקחת מזה את הדברים ההפוכים, לבוא רעבים ויותר נחושים בכדי שזה לא יקרה", סיכם בורשטיין.

צ'אק אידסון נבחר לשחקן המצטיין של חודש נובמבר ביורוליג.
בחודש זה מכבי תל אביב ניצחה בכל ארבעת משחקיה ביורוליג, והייתה ליחידה ללא הפסד ביורוליג בנובמבר. אידסון העמיד מספרים מרשימים של 12.8 נקודות, 4 אסיסטים, 4 ריבאונדים ו-3 חטיפות בממוצע למשחק. בתום 6 מחזורים הוא מוליך את היורוליג במדד משוקלל (18.7 במשחק) ובחטיפות (3.2 במשחק), ומדורג רביעי באסיסטים עם 4.7 למשחק ובמקום השישי בליגה באחוז ל-3 (53.3 אחוז). אידסון נבחר בעבר פעמיים לשחקן השבוע ביורוליג (במחזור הראשון העונה ובמחזור ה-9 בעונה שעברה, בשני המקרים במדי מכבי תל אביב), אך זו הפעם הראשונה שהוא נבחר לשחקן החודש ביורוליג. בעונת 2008/9, אגב, הוא נבחר ל-MVP של היורוקאפ כשהוביל את ריטאס וילנה לזכייה בתואר האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully