וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנוטו דורש ממכבי חיפה פיצוי עבור שחרור בינואר

29.11.2010 / 9:16

שחר שילם כמיליון דולר, בחיפה מעדיפים למכור אותו בהפסד. סיגורסון מתרחק. לוי לשחקנים: "הפעם ידעתם לנצל הזדמנויות"

הבלם הארגנטינאי איגנסיו קאנוטו דורש ממכבי חיפה פיצוי עבור שחרורו הצפוי בחלון ההעברות בחודש ינואר, זאת משום שהוא חתום על חוזה לחמש שנים בקבוצה. לחיפה עשויה להתעורר בעיה במידה והשחקן לא ימצא קבוצה שתסכים לשלם את שכרו עד תום העונה או לרכוש את כרטיסו.

סוכנו של השחקן, פיני זהבי, מנסה בינתיים למצוא פתרון לבעיה, כיוון שעל פי ההערכות ופרסומים בארגנטינה, יעקב שחר שילם כמיליון דולר עבור רכישת כרטיסו. גורם במכבי חיפה אמר הבוקר: "ההעדפה של המועדון היא למכור את השחקן, ורק אחר כך להשאיל אותו. ננסה למצוא פתרון מהיר".

קאנוטו הגיע לחיפה ישירות למחנה האימונים הטרום עונתי שקיימה בבולגריה, אחרי ששיחק בעונה שעברה בקבוצה ארחנטינוס ג'וניורס ואף נכלל בסגל נבחרת ארגנטינה במשחקי ההכנה לקראת המונדיאל. עד היום השחקן לא הצליח להתאקלם בקבוצה ובשבועות האחרונים מעדיף המאמן אלישע לוי את אריק בנאדו על פניו. ובינתיים, הבלם רגנר סיגורסון מתרחק ממכבי חיפה. השחקן הוזכר מאז תחילת השבוע כמועמד לבורוסיה מנשנגלדבאך וגם לצ'זנה ובולוניה האיטלקיות. ובתוך כך, הבלם מאוקראינה אנדריי פיליאבסקי ממשיך להתאמן עם הקבוצה ובקרוב מאוד אמור אלישע לוי לקבל החלטה לגביו. השבוע לא אמורים להגיע שחקנים נוספים למבחנים.

רפאלוב, קולמה וגדיר לא התאמנו

בשורה טובה מגיעה דווקא מהחלוץ אלכסנדר זהבי, שכבש שער במדי נבחרת ארצות הברית עד גיל 20 מול קולומביה. המשחק הסתיים בתוצאה 1:1, אך ארצות הברית הפסידה בפנדלים. זהבי יחזור לישראל לאחר המשחק מול מכסיקו. הקשר סיידו יאיא אמור לחתום השבוע על חוזה ארוך טווח בקבוצה. בימים הקרובים יחליט לוי האם לצרף את השחקן בחודש ינואר על חשבון אדריאן סילבה או להשאיל אותו ולצרף שחקן אחר. יאיא מחכה בגאנה ועד שלא תתקבל תשובה לגביו הוא בוחר שלא להגיע לישראל.

ג'ון קולמה יעבור היום (שני) בדיקת אולטרסאונד שתקבע האם מדובר בקרע גדול בשריר שיצריך תקופת היעדרות ארוכה, או קרע קטן שיצריך ממנו מנוחה מוחלטת של שבועיים. כך או כך, אייל גולסה מועמד לפתוח במקומו מול הפועל עכו. מוחמד גדיר לא יתאמן היום עם הקבוצה וספק אם ישתתף באימון מחר. ההמלצה שקיבל היא מנוחה מוחלטת של שלושה ימים. ליאור רפאלוב נמצא גם הוא במעקב של הצוות הרפואי.

במהלך אימון הקבוצה היום, ממנו נעדרו קולמה, גדיר ורפאלוב, כינס אלישע לוי את השחקנים ואמר להם בין היתר: "בסך הכל אני מרוצה מאוד מהניצחון על הפועל אשקלון. ההבדל בין המשחק הזה למשחק נגד הפועל חיפה היה שהפעם ידעתם לנצל את ההזדמנויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully