וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אני מאוכזב בעיקר מעצמי"

28.11.2010 / 22:11

מאמן הפועל ת"א לקח אחריות על ההפסד לאשדוד: "לא הבאתי את השחקנים לרמת ריכוז". גרגורי: "אני חושב שזו סנסציה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב הרגישה הערב (ראשון) את מה שחשה בנפיקה ביום רביעי, כשהפסידה לדאבליסטית הישראלית 3:0 בליגת האלופות. האדומים שלטו ללא עוררין בשדה מול מ.ס. אשדוד, אבל בסופו של דבר ירדו מנוצחים 2:0 ונותרו במקום השלישי בטבלה עם 23 נקודות. אשדוד, מנגד, שוב הוכיחה שבמשחקי החוץ הולך לה טוב יותר והיא במקום ה-10 עם 16 נקודות.

שכטר: "לא נזכה בליגת האלופות, הליגה חשובה יותר"

"לצערי, כנראה שלא הצלחתי להביא את השחקנים לרמת ריכוז ומחויבות ואני לוקח את זה על עצמי", פתח אלי גוטמן את דבריו לאחר שריקת הסיום. "היו לנו הרבה מצבים בתחילת המשחק, ובסוף הגיע בן שהר למצבים וגם טוטו תמוז. זה פשוט אחד מהימים האלה שלא הולך. צריך להוריד את הראש, ללמוד מהמשחק הזה ולהסתכל קדימה. אנחנו צריכים לבוא בשיא הרצינות גם לליגה וגם לאירופה.

מאמן הפועל תל אביב לקח על עצמו את האחריות להפסד: "אני יותר מאוכזב מעצמי הערב. זה התפקיד שלי לבוא ולתת לשחקנים להבין שלנצח את בנפיקה זה נחמד, אבל צריך לבוא כמו שצריך גם למשחק מול אשדוד בליגה".

איתי שכטר: "נכון, זה מזכיר את המשחק ביום רביעי. אשדוד צופפו במיני בונקר ואנחנו הגענו להזדמנויות טובות, במיוחד בהתחלה, ולא השכלנו לכבוש. הם כבשו משום מקום ממצב נייח ואחר כך עוד מתפרצת ופנדל. לפעמים המשחק לא הולך לטובתך, צריך להמשיך הלאה ולהרים את הראש לקראת המשחק הבא. גם לי באופן אישי לא היה משחק טוב, זה לא תירוץ שרק חזרתי מפציעה. צריך לעבוד יותר קשה, כל הקבוצה, אבל קורה שמפסידים. זה מאכזב, אבל זה חלק מהמשחק. הכי חשוב זה להיות ביחד ולהראות שאנחנו מועדון גדול שיודע לצאת מההפסד הזה. צריך להגיד מילה טובה לקהל שעודד גם בפיגור. יהיו לנו עוד משחקים קשים בליגה, חשוב שנדע לנצח אותם".

שכטר התייחס גם לפציעה שלו: "לא קל לחזור אחרי חודש שאתה לא משחק, במיוחד כשמדובר בפציעה בשריר, הרי הדברים החשובים לחלוץ זה החדות והיצאה מהמקום. אני אעבוד חזק באימונים ואני מאמין שתראו את שכטר שהתרגלתם לראות". לגבי קריאות הקהל שהליגה יותר חשובה מאירופה, אמר: "אף אחד לא מזלזל פה בליגה. הליגה הרבה יותר חשובה לנו, הרי זה לא שנזכה בליגת האליפות. אין שמחה כמו שמחה של זכייה באליפות, זה הדבר הכי חשוב לנו".

עמרי קנדה, שנפגע במהלך המשחק, הרגיש הקלה בכאבים ונראה כרגע כי יהיה כשיר למשחק נגד הפועל פתח תקוה בשבת.

שקל: "החזרנו למאמן ולבעלים"

ג'ון גרגורי, מאמנה האנגלי של מ.ס. אשדוד, נשמע מופתע בעצמו מהניצחון: "אני חושב שזו סנסציה. זו הפתעה אפילו בשבילנו. הפועל השיגה ניצחון ענק מול בנפיקה, ששיחקה ממש טוב באותו המשחק, אך היא החמיצה והפועל הצליחה לעקוץ. אנחנו תכננו לעשות היום את אותו הדבר. ידענו שנצטרך לשמור חזק בהגנה, כבשנו בכדור נייח ואז בפנדל. אני מאושר. השוער שלי, יוסי שקל, התנצל על ההפסד בשבוע שעבר ואמר שננצח את הפועל, הוא ראוי למילה טובה על ההופעה שלו הערב".

גרגורי התייחס לעתידה של הקבוצה ואמר: "הבעיה של אשדוד תמיד הייתה חוסר היציבות בין משחקי הבית למשחקי החוץ. אנחנו מנסים לשנות את זה העונה, אנחנו קבוצה שקשה לשחק נגדה. יש לנו שוער חדש והרבה שחקנים חדשים. יש לנו קבוצה צעירה מאוד ונלמד לאט לאט. אנחנו חייבים למצוא יציבות והמשכיות".

השוער יוסי שקל הגיב לקללות מצד אוהדי הפועל תל אביב: "אני מבין שהקהל של הפועל מקלל אותי. הפועל קבוצה פנטסטית שהוכיחה את עצמה בעבר, ולכן באנו לפה לא כדי לשחק הכי התקפי שבעולם, אבל אני שמח שניצחנו והוצאנו שלוש נקודות. בשבוע שעבר, כשהפסדנו להפועל פתח תקוה, זו הייתה תקלה שלנו. היום החזרנו למאמן שלנו ולבעלים ג'קי בן זקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully