וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: חיזוק? רק תמורת שחרור שחקנים

28.11.2010 / 18:52

המצב הכלכלי הגרוע של הקבוצה יגביל את דראפיץ' בחלון ההעברות בינואר. היו"ר אבו סלאח: "אנחנו רואים התקדמות"

יממה לאחר הניצחון על הפועל רמת גן, בבני סכנין נושמים לרווחה ואפילו יש אופטימיות זעירה לגבי המשך הליגה. יחד עם זאת בסכנין יודעים כי היכולת עדיין לא משכנעת והקבוצה חייבת חיזוק, אך היום (ראשון) נודע כי המועדון נמצא בבעיה כלכלית גדולה לקראת חלון העברות. כך, למרות שסכנין חייבת חיזוק, הוא יבוא רק על חשבון השחקנים הקיימים במועדון.

כלומר, לסכנין אין כסף להחתים שחקנים נוספים בנוסף לסגל הקיים והמאמן סלובודאן דראפיץ' אמור להיפגש עם היו"ר חסן אבו סלאח ולהודיע לו את מי מהזרים הוא מעוניין להעזיב מהמועדון, ורק אז יוכלו שחקנים חדשים לחתום. הבעיה היא שכרגע פרט לשלושת הזרים כריסטיאן דנלאקי, דריאן מאטיץ' ודריו זאהורה לא יוכל לשחרר אף אחד, זאת מכיוון שכל השחקנים חתומים עד סוף העונה ואילו לשלושה יש סעיף בחוזה שנותן אופציה לשחררם בינואר.

לגביי זאהורה ומאטיץ' הדברים די ברורים. בעוד שהחלוץ הקרואטי ייחתך, הקשר אמור להישאר. לאחר המשחק אתמול מניותיו של דנלאקי עלו בקבוצה ודראפיץ' ייאלץ להחליט האם להשאירו עד תום העונה או לשחררו. אם יחליט להשאירו בסכנין המשמעות היא שבחלון העברות הקרוב יוכל לחזק את הקבוצה רק בשחקן אחד בלבד. אגב בעניין החיזוק, סוכניהם של שני הניגרים דדה ג'ושוע קינג ונאופור אוצ'ה שאמורים להגיע למבחנים בקבוצה, אמורים לתת תשובה עד סוף השבוע האם הם מטיסים את השניים על חשבונם. אם תשובתם תהיה שלילית, השניים לא יגיעו למועדון.

היו"ר חסן אבו סלאח נשמע אופטימי לגבי מצבה של הקבוצה: "אנחנו בהחלט רואים התקדמות בקבוצה. הניצחון אתמול היה מאוד חשוב לנו והוא נתן ביטחון להמשך. עכשיו יש שלושה משחקים נגד קבוצות ברמה שלנו ואנחנו מקווים שנוכל להתאושש מפתיחת העונה הגרועה שלנו". לגבי ינואר אמר היו"ר: "אני מאמין שעם חיזוק נכון נוכל להצליח יותר. המאמן יצטרך להחליט את מי הוא משחרר בכדי שנביא שחקנים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully