וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: אג'ידה יהיה השוער הראשון בינואר

28.11.2010 / 14:49

יובל נעים שוחח עם השוער ובונה עליו: "רוצה לחזור לנבחרת ניגריה". המאמן לקח את כהן, צרפתי וביטון לשיחות אישיות

בהפועל פתח תקוה בונים על חזרתו של השוער אוסטין אג'ידה לקראת חודש ינואר. "בשבועות הקרובים אחזור לאימונים מלאים וכבר בחודש ינואר אוכל לעמוד בין הקורות", אמר אמש השוער שצפה במשחק מיציע הכבוד. "יש בי רצון אדיר לעזור לקבוצה וכמובן לחזור לסגל הנבחרת".

המאמן יובל נעים מחכה לראות האם אג'ידה, שלא התאמן באופן סדיר בשלושת החודשים האחרונים בגלל פציעה בכתף, אכן יוכל לחזור לשער. אם זה יקרה, השוער ויליאם אמאמו ישוחרר מהקבוצה ושניר דורי יצטרך להתחרות מחדש על חולצת ההרכב. "יובל מעריך מאוד את אג'ידה. זה שוער שמתחרה עם וינסנט אניימה על אפודת שוער נבחרת ניגריה. בסוף העונה יוחלט האם למכור אותו או שיישאר איתנו", אמרו היום בקבוצה.

נעים ערך היום (ראשון) אסיפה במועדון ושוחח עם השחקנים על ההפסד, 2:0 לבני יהודה במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל, כשמיד לאחר מכן לקח את גל כהן, גיא צרפתי ודודו ביטון לשיחות אישיות.

"אין לנו בכלל סיכוי לשים גול בלי דודו (ביטון, א"י), אתם צריכים להצטרף אליו יותר", אמר נעים לשחקנים, לאחר שאתמול אמר לתקשורת: "משחק ההתקפה לא היה טוב. לדודו ביטון היה משחק חלש". היום ביקש המאמן להבהיר כי הדברים לא כוונו על מנת לפגוע בשחקן. המאמן העיר גם לגיא צרפתי, רפי דהן ולגיא דיין. בהמשך אמר נעים: "חבל שנכנסנו שוב למאבקים בתחתית. בשבוע הבא יש נשחק נגד הפועל תל אביב, נצטרך לדעת להתמודד עם הכלים שיש לנו".

קשר גנאי, טואה קאמיס, נחת בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה ביום שלישי. בקבוצה הבהירו כי החלוץ הניגרי ג'ון אונדונגו יגיע אם סוכנו יסכים לשלם את עלות השהייה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully