וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון: "מעמדו של עזורי יציב, פיטוריו לא על הפרק"

28.11.2010 / 13:02

במועדון מודאגים מחמשת ההפסדים ברציפות, אך לא מטילים עדיין דופי במאמן. "נעשה שינויים בינואר". הקבוצה תועמד לדין

בהפועל אשקלון היו מאוד מאוכזבים מההפסד אמש (שבת) 3:0 בבית למכבי חיפה במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל. בקבוצה היו מרוצים מהמחצית הראשונה ומהעובדה שהקבוצה התמודדה שווה בשווה מול חיפה, עם זאת העובדה כי לבסוף נחלה הקבוצה הפסד שהיה החמישי שלה ברציפות, בעוד היא לא כבשה אף שער באחד מהמשחקים הללו יוצרים לחץ לא קטן במועדון הדרומי.

כבר במחצית המשחק אמר הבעלים של המועדון פרוספר אזגי: "אנחנו משחקים טוב, אבל זה שלא הבקענו ונקלענו לפיגור מביא את זה לכך שיהיה לנו קשה מאוד להוציא משהו מהמשחק".

נכון לעכשיו פיטוריו של המאמן גיא עזורי אינם עלו על הפרק בקרב המועדון, וגורם באשקלון אמר: "מעמדו של עזורי יציב, יש הרבה דברים שצריך להתעסק בהם ושינויים בחלון ההעברות בחודש ינואר, אבל עזורי הוא לא אחד מהם".

באשקלון מתכוננים לבית"ר: "היא יכולה לשבור אותנו"

מעבר לאכזבה מהמשחק, עזורי היה עצבני מאוד מההרחקה המטופשת של זוראב מנטאשווילי והעימותים של ערן לוי עם אוהדי מכבי חיפה, ואמר לאחר המשחק: "אסור שדברים כאלה יקרו, זה לא לרמה שאנחנו מתעסקים בה וזה יטופל ברמה האישית".

עזורי מודאג מאוד מהעובדה שהוא משחק כבר מספר שבועות ללא המגנים הקבועים, אדיר טובול וקובי מוסא, כשגם הבלם דארקו לובריץ' פצוע בשבועיים האחרונים. במועדון אמרו אתמול: "נקווה שלפחות שניים מהשלושה האלה יוכלו לחזור בשבוע הבא וגם רביד גזל כי אנחנו חייבים אותם במשחק חוץ קשה מאוד בטדי מול בית"ר ירושלים, שבאה בפורמה טובה. זה משחק שיכול להחזיר אותנו לחיים, אך יש בו גם סכנה כי הם יכולים להתפוצץ ולשבור אותנו".

הבוקר קיבלה הקבוצה הודעה כי היא תועמד לדין בעקבות היריקות של אוהדיה על מאמן חיפה אלישע לוי והשופט משה בוחבוט בירידה להפסקה. מעבר לכך, בשטח ה'סטרילי', בין חדרי ההלבשה לאוטובוס השחקנים של חיפה, התגודדו כמה עשרות אוהדי אשקלון שקיללו, שגידפו וניסו להתגרות בשחקני חיפה. דובר הקבוצה דודו בזק ניגש מספר פעמים לאנשי אשקלון ואמר להם: "כדאי לכם לטפל בזה כי זה מתכון לאסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully