וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי שטרית: "אנחנו צריכים לבוא יותר מוכנים"

הדס גרינברג

28.11.2010 / 13:11

מגן קרית שמונה אחרי התיקו מול מכבי פ"ת: "קבוצות מכינות את עצמן כדי לסגור אותנו". מאמצים להכשיר את עמאשה לבאר שבע

בקרית שמונה קמו הבוקר (ראשון) ברגשות מעורבים אחרי התיקו הביתי מול מכבי פתח תקוה (2:2). בקבוצה היו מרוצים מהחזרה מפיגור, אך היו מאוכזבים מהעובדה שלא ניצלו את הדקות הטובות בסיום כדי לנצח את המשחק.

מגן הקבוצה, אורי שטרית התייחס לכך ואמר: "תיקו משקף את המשחק. היו להם הרבה החמצות אבל אנחנו מאוכזבים, כי למרות שפיגרנו יכולנו לנצח". על אובדן הנקודות היקרות בבית בתקופה האחרונה אמר שטרית: "אנחנו צריכים לבוא יותר מוכנים, אני לא חושב שזה בגלל שהמשחקים בבית, כי בגדול הבית שלנו הוא המבצר שלנו, פשוט קבוצות כבר מכירות אותנו, והן מכינות את עצמן טקטית כדי לסגור אותנו".

על העובדה שקבוצתו עדיין מוליכה את הטבלה אמר שטרית: "אם היית אומרת לי בתחילת העונה שנתקרב לסיים סיבוב ראשון במקום הראשון הייתי אומר שזה לא הגיוני, אבל כרגע לאור המיקום והיכולת שלנו אנחנו רק רוצים לשמור על המקום הזה, כשהיעד שלנו הוא פליאוף עליון". על סדרת המשחקים הקשה שמחכה לקרית שמונה מול הפועל באר שבע, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, אמר המגן: "הוכחנו נגד מכבי והפועל תל אביב שאנחנו יכולים לקחת מהם נקודות אז אנחנו מספיק טובים לנצח מכל קבוצה בארץ, אנחנו באים עם ביטחון למשחקים הללו כי הם לא מפחידים אותנו".

וויאם עמאשה, שסובל מפגיעה בעצם השוקית ולא נכלל אתמול בסגל למשחק, ינסה לשבוע השבוע בהדרגתיות לאימונים על מנת להיות כשיר למשחק מול באר שבע. מי שככל הנראה ייעדר מהמשחק הוא הקשר וויליאם נג'ובו, שחזר אתמול אחרי היעדרות של שלושה שבועות אך נפצע פעם נוספת והוחלף. רן בן שמעון אף התנצל בסיום המשחק ואמר כי שגה שבחר לשתף אותו בסמוך לחזרתו מפציעה. בקרית שמונה מרוצים מהעובדה ששני משחקיה הקרובים של הקבוצה ישודרו בערוץ הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully