וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויאל: "החזרנו את אמון הקהל"

28.11.2010 / 12:47

קשר בית"ר ירושלים מקווה להמשכיות אחרי שני הניצחונות. בקבוצה ניסו לשמור על פרופורציות: "אנחנו עדיין קבוצת תחתית"

בבית"ר ירושלים התעודדו אמש (שבת) מניצחון החוץ הראשון של הקבוצה מול הפועל חיפה (0:2), וחגגו לראשונה העונה ניצחון שני ברציפות. בקבוצה מודעים לכך שהקבוצה לא התעלתה יותר מדי אך הדגישו: "צברנו בשני משחקים כמות נקודות שצברנו בעשרה משחקים קודמים, עם שבעה שחקני בית בהרכב וכנראה שזה אומר הכל".

מעבר לכך. במועדון מנסים להנמיך מעט פרופיל היות והמצב בטבלה עדיין לא מאפשר לקבוצה להרים את הראש מעל המים. "אנחנו עדיין קבוצת תחתית", אמרו בקבוצה. "ועד שזה לא ישתנה אין לנו זכות לדבר יותר מדי או לשמוח יותר מדי. אם נשלים סדרת נצחונות בשבועיים הבאים נגד אשקלון ועכו יהיה על מה לדבר".

מי שדווקא הרשו לעצמם לשמוח מעט יותר אילו הם שחקנים הקבוצה, שעוברים תקופה כלל לא קלה. את מירב המחמאות אתמול קיבל חן עזריאל, ואחד השחקנים סיפר: "מגיעות לחן את כל המחמאות והכותרות שבעולם. הוא עבר שנתיים לא קלות אחרי שהיה הכוכב בקבוצת הנוער. היום זה עוד יותר משמעותי משבוע שעבר, גם משחק חוץ וגם אחרי שבוע מלא מחמאות, כתבות וכותרות שיכולים לשגע שחקן. הוא לקח את זה בשתי ידיים ולא ייתן לאף אחד להוציא מההרכב. שחן מתחיל לשחק ככה עם בטחון כמו בנוער אי אפשר לעצור אותו. עוד לא ראו ממנו כלום, הכינוי שלו מהנוער, 'במבי', עוד יחזור לאופנה".

מעבר לעזריאל, שחקנים דיברו על העמידה הטקטית הנכונה של הקבוצה. כריסטיאן אלברז אמר לשחקנים לחבריו לפני העלייה למחצית השנייה: "כל אחד שיעמוד במקום שלו וילחץ חזק. אסור לתת להם לשלוט אלא צריך לתקוף את הכדור ולגמור את המשחק. אם נהיה חלשים נפסיד את המשחק". אלי דסה הצעיר, שנפגע בראשו והוחלף בפתיחת המשחק, צפוי לחזור לאימונים בהמשך השבוע. בקבוצה היו מרוצים מתפקודו של ליאור ראובן שהחליפו.

הקשר קובי מויאל, שתפס את מקומו של עידן טל בהרכב, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "באנו לנצח, עשינו עבודה טובה והכי חשוב שהחזרנו את האמון לקהל שלנו ושימחנו אותם. האמנו שננצח לפני המשחק, וחשוב שיצרנו המשכיות מהניצחון על הפועל רמת גן. יש לנו קבוצה מצוינת וצוות מקצועי שתומך. לקח לנו זמן להתחבר, אבל עכשיו שהביטחון חזר נוכל לחזור לנצח במטרה להגיע למקומנו הטבעי".

בנוגע לדריו פרננדז, היו"ר איציק קורנפיין מנסה למצוא פשרה שתחזיר את השחקן לאימונים ותהיה מקובלת על דעתו של אורי מלמיליאן. מקורב לשחקן אמר: "דריו מבחינתו בא לעבוד קשה באימונים ולנסות להילחם על המקום שלו. הוא רוצה להישאר בבית"ר ירושלים ואפשר לראות את זה בצורה שהוא מתאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully