וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדול ראזאק: "אני אעזוב את עכו בגלל אלי כהן"

הדס גרינברג

28.11.2010 / 11:01

קשר עכו תוקף קשות את מאמנו לאחר התקרית ביניהם: "היחסים בינינו גרועים, ולא מהיום. ידעתי שיהיו לי בעיות איתו"

הפסדה אמש (שבת) של הפועל עכו להפועל באר שבע 3:2 במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל גרם לעצבים רבים בקרב המאמן אלי כהן, שלא אהב את התצוגה של שחקניו. כהן הביע בפני שחקניו את אכזבתו מרמת המשחק, חוסר המחויבות והשאננות שלהם. מעבר לכך, ההפסד גרם להתנגשות חריפה מאוד בין המאמן וקשר הקבוצה איברהים עבדול ראזאק, שאמר על מאמנו בין היתר: "אני אעזוב את הקבוצה בגללו, היחסים בינינו גרועים, וזה לא מהיום".

אמש כזכור, פורסם בוואלה! ספורט על התקרית שהתרחשה בהפסקת המשחק בין המאמן לראזאק. האירוע החל כשכהן צעק על השחקן שהוא אינו רץ מספיק ומאבד כדורים, והבהיר לו כי אם לא יחול שינוי במשחקו ב-10 הדקות הראשונות של המחצית השנייה הוא יוחלף. הקשר שכעס מדברי מאמנו, לא נשאר חייב וענה לו תוך שהוא צועק: "תחליף אותי אם אתה רוצה".

הפרשה לא תמה בזאת, כשהבוקר סיפר ראזאק לוואלה! ספורט מה הוא חושב על מאמנו ועל התקרית שהתרחשה אתמול תוך שהוא לא חוסך מילים חריפות במיוחד מכהן: "יש לאלי כנראה בעיה איתי. ספגנו שלושה שערים במחצית הראשונה וזו לא אשמה שלי או של ג'קו ערפאת, אבל אלי כהן החליט לצעוק עליי ועל ג'קו במחצית. הוא צעק לנו 'ראזאק, ג'קו אתם לא רצים, לא עובדים, אל תדברו'. ואז הוא פנה אליי ואמר לי 'אם לא תשחק טוב בתחילת המחצית השנייה, אני אוציא אותך'. אחרי דקה הוא אמר לעוזר שלו שיוציא אותי, אז עניתי לו בחזרה".

עבדול ראזאק: "אלי כהן לא ראה מספיק טוב את המשחק"

ראזאק המשיך וסיפר שמערכת היחסים שלו עם אלי כהן אינה טובה זה זמן מה וקודם לה מטען כבד מהעבר: "בתקופה ששיחקתי בנתניה נפצעתי, וראובן עטר שלח אותי לשחק שלושה חודשים בהפועל רעננה, שם הכרתי את אלי והוא עשה לי כל הזמן בעיות. כששמעתי שהוא בא לעכו ידעתי שיהיו לי בעיות איתו. היחסים בינינו גרועים וזה לא מהיום, שיחקתי עד עכשיו 13 משחקים בעכו והוא כל הזמן מחליף אותי גם אם אני משחק טוב, אני אעזוב את עכו בגללו".

ראזאק לא הסתפק רק בדברים הקשים הללו, וכשהוא נשמע סוער במיוחד הוסיף: "הייתי בהלם שהוא צרח עלי ועל ג'קו ואמר שאנחנו לא רצים. אני לא חושב שהוא ממש ראה את המשחק כמו שצריך כי אם היה מסתכל מספיק טוב הוא לא היה צועק עלינו. הוא לא דיבר איתי אחרי המשחק ואני לא מתכוון לדבר איתו אף פעם. לא אכפת לי אם הוא יוציא אותי מההרכב, שיעשה מה שבא לו, אני מאמין שאם אני ארצה, אני אעזוב בינואר".

יש לציין כי לראזאק חוזה עד תום העונה הנוכחית בקבוצה הצפונית. בצוות המקצועי של המועדון טרם החליטו כיצד לנהוג עם השחקן ויחכו עד אחרי חזרתם של השחקנים לאימונים ואז ינקטו בפעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully