וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה שוקלים לצרף את יאיא כבר בינואר

28.11.2010 / 10:21

אלישע לוי מתלבט אם לצרף את הגנאי במקום סילבה שמחפש קבוצה. קולמה יעבור אולטרסאונד, ייעדר בין שבועיים לחודש וחצי

במשפחתו של חלוץ הפועל אשקלון, ערן לוי, כעסו אתמול על הנהמות שהשמיעו לעברו אוהדי מכבי חיפה. החלוץ ספג קללות לאורך כל המשחק, וזאת בהמשך ל"רומן" של אוהדי חיפה עם החלוץ, שנמשך עוד מהתקופה שבה עזב את הקבוצה ובהמשך עבר להפועל חיפה. אימו של השחקן שנכחה ביציע אמרה: "כבר חמש שנים הוא לא במכבי חיפה, אבל לא מפסיקים לקלל אותו. מילא שמדברים עליי, אבל למה מאחלים לו שישבור רגל?". השחקן עצמו נראה אתמול נסער לאחר ההפסד, לאחר שלא הרשים במשחק.

אריק בנאדו, שבישל את השער הראשון לולדימיר דבאלשווילי, אמר הבוקר: ""שמחתי לבשל שער, אני מאוד מקווה להמשיך באותה יכולת. כבר מזמן טענתי שאני מסוגל לתרום לקבוצה ועכשיו זה קורה. מכבי חיפה היא קבוצה חזקה שמתמודדת על כל התארים".

הקשר סיידו יאיא צפוי לחתום השבוע בקבוצה, על חוזה של שלוש עד חמש שנים, בהתאם לסיכום עימו. אלישע לוי סיפר למקורביו במועדון כי הוא שוקל לצרף את השחקן כבר בינואר על חשבון אדריאן סילבה, אך החלטה סופית בעניין תתקבל רק לאחר מיצוי המשא ומתן עם סוכניו. סילבה סיפר למקורביו בקבוצה כי כרגע אין לו מקום בסגל של ספורטינג ליסבון והמטרה היא למצוא לו קבוצה אחרת בפורטוגל. ייתכן וחיפה תחליט להשאיל את השחקן עד תום העונה לקבוצה ישראלית. איגנסיו קאנוטו נשמע גם הוא מאוכזב ממעמדו ולאורך כל השבוע האחרון נראה מאוכזב ומיעט לתקשר עם חבריו לקבוצה.

במכבי חיפה מרוצים מהיכולת שהפגין אייל גולסה וטוענים כי הקשר עושה מסלול של חזרה לכושר משחק. "הייתה ירידה מסויימת מאז העזיבה של אייל ללאציו, אין ספק שהוא חזר משם שחקן אחר. אתמול ראינו ניצוצות של השחקן של לפני ההמראה לאיטליה", פרגנו לקשר בקבוצה. "העונה יש לו תחרות לא קלה על מקום בהרכב. הפציעה של קולמה נתנה לו הזדמנות לחזור לעצמו". גם אייל משומר, שכבש שער נוסף, סחט מחמאות: "הוא הפך לסקורר", אמרו עליו בקבוצה. שחקנים התפלאו על כך שאלישע לוי החליט לעלות למשחק ללא מגנים מחליפים בסגל ועם שחקן הגנה אחד על הספסל, אבל הניצחון השתיק את הביקורות הללו.

בנוגע לחששות של הצוות המקצועי מהיעדרותו של ג'ון קולמה, הקשר הקולומביאני יעבור מחר בדיקת אולטרסאונד שתקבע כמה זמן ייעדר, בין שבועיים לחודש וחצי. על פי ההערכה הראשונית לא מדובר בהיעדרות ארוכה, אבל הממצאים הסופיים יתקבלו רק לאחר הבדיקה. מוחמד גדיר הצטווה לנוח שלושה ימים ויחזור כנראה רק ביום רביעי לאימונים מלאים. בדיקה בקרסול העלתה כי השחקן זקוק למנוחה מוחלטת על מנת לחזור. ליאור רפאלוב, שעדיין סובל מכאבים באזור המפשעה, יעבוד בדיקה מקיפה יותר אך כנראה יהיה כשיר למשחק מול הפועל עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully