וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת שוחחה עם השחקנים: "תודה רבה על הלחימה"

28.11.2010 / 8:00

בצעד חריג, בעלי ב"ש נכנסה לחדר ההלבשה. בעיה לקלינגר: ז'אן פצוע, יחיאל מוצהב. שחקן: "ניר מוציא את המקסימום"

הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת, לא נוטה להיכנס לחדר ההלבשה ולשוחח עם שחקניה. בניגוד לעמוס לוזון שנכנס כבר במחצית לחדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה ובחר לבקר בחריפות את שחקניו ואת היריבה - אמש (שבת), אחרי הניצחון על הפועל עכו (2:3), היא בחרה להודות למאמן ניר קלינגר ולשחקנים שלה.

"אני רוצה לומר לכם תודה רבה על הלחימה, על המאמץ שהשקעתם ועל הניצחון", אמרה ברקת לנוכחים בחדר ההלבשה, דברים שהפתיעו את השחקנים. "אנחנו נמצאים בתקופה טובה, איזה קבוצה בליגה עוד חיברה שלושה ניצחונות ברצף", אמר שחקן בקבוצה, "ניר מוציא מאיתנו את המקסימום".

קלינגר עצמו נמצא בינתיים בבעיה. אבי יחיאל ספג חמישה כרטיסים צהובים ואת מקומו יחליף הקשר האחורי ויליאם סוארס, אלא שמי שאמור להיות מחליפו, ליאור ז'אן, עדיין פצוע. "ננסה להכשיר אותו במהלך השבוע ונראה מה יהיה", אמר קלינגר לאחר המשחק. החלוץ ברנרדו ואשקונסלוס שסובב את הקרסול יחזור כנראה לאימונים מחרתיים.

במועדון החמיאו לליאור אסולין שכבש צמד ראשון העונה ואת שערו השישי בליגה בסך הכל. אסולין לא כבש צמד מאז המשחק הראשון שלו בעונה שעברה, מול הפועל רעננה. "היה משתלם לחכות לליאור אסולין כל כך הרבה זמן. הוא שחקן מצוין וצריך לקבל יותר קרדיט. לגבי הניצחון, הגענו מוכנים למשחק ושיחקנו חזק בהגנה. מה שחשוב הוא שנישאר צנועים", אמר אמש קפטן הפועל באר שבע לאחר הניצחון הגדול שהשיגה הקבוצה בעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully