וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון השתולל: "חסר לכם שלא תנצחו"

27.11.2010 / 22:58

נשיא מכבי פ"ת נכנס לחדר ההלבשה במחצית כשהקבוצה בפיגור: "מי הם בכלל?". מאנצה רוצה לעזוב. בקל רוצה הרכב

במכבי פתח תקוה חלוקים בנוגע לנקודה שהשיגה הקבוצה הערב (שבת) בקרית שמונה (2:2). "העבירה שביצע אסי משיח ברחבה הייתה מיותרת", אמרו בקבוצה, "במקום לעלות למקום החמישי ולנצל את ההפסד של הפועל עכו, ירדנו עם נקודה. מצד שני, אסור לשכוח נגד מי שיחקנו. חזרנו מפיגור והכנסנו אותם לסחרור".

עמוס לוזון נכנס לחדר ההלבשה במחצית וצעק על השחקנים. "תגידו, מי הם בכלל? מול מי אתם משחקים?", סינן הנשיא לעברם כשהקבוצה שלו בפיגור. "חסר לכם שלא תנצחו אותם". בחדר ההלבשה שררה דממה ושחקנים העדיפו שלא להיכנס לחילופי האשמות, למרות שכמה מהם ביקרו זה את זה על הטעות בשער שהבקיע ברק בדש. השוער איבאן מאנצה מאוכזב מהעובדה ששוב לא שותף ורוצה לעזוב בינואר.
הקשר רועי בקל שבישל את השער הראשון וקינח בשער לחיבורים סחט מחמאות מחבריו והוא מצפה לחזור להרכב הקבוצה, לאחר שבקיץ הובטח לו שאם יחזור מהשאלה הוא יהיה בתוכנית ההרכב. הקשר נבוישה מרינקוביץ' שוב חולל שינוי בחלק הקדמי מאז שנכנס במחצית ובקבוצה שוקלים כבר להאריך את חוזהו לעונה נוספת, אך החלטה סופית בעניין תתקבל סמוך לחודש אפריל. פרדי דוד ששוב הוכיח את עצמו בחילופים שערך, כשהכניס במחצית את בקל ומרינקוביץ', הוסיף בסיום: "הקהל נהנה היום מכדורגל אטרקטיבי, אבל אני נהניתי פחות. נכון שהחילופים שלי הביאו שינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully