וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "זו מכבי חיפה שאנחנו רוצים לראות"

מאמן הירוקים חגג את הניצחון על הפועל אשקלון. קטן הגן על דבאלישווילי: "אצלנו בארץ אין סבלנות". עזורי: "שיחקנו לא רע"

קובי אליהו

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: עידן גוראל

במכבי חיפה לא ממש מצליחים לשמור על יציבות, ועל רקע הדיבורים על התקפה בעייתית של הירוקים, שחקניו של אלישע לוי הוכיחו שלפחות נגד הפועל אשקלון מה שקיים דווקא עובד לא רע. מכבי חיפה התגברה באשקלון על העולה החדשה וניצחה 0:3 אחרי שולדימיר דבאלישווילי, עם שער ובישול, ליאור רפאלוב ואייל משומר ניצחו על החגיגה שהעלתה את סגנית האלופה זמנית לפחות למקום הראשון. במהלך המשחק נאלץ אלישע לוי להחליף את ג'ון קולמה ומוחמד גדיר שנפצעו.

בהמשך התברר על פי האבחנה הראשונית כי קולמה סובל מקרע חלקי בשריר הארבע ראשי והשני סובב את הקרסול. קולמה נצטווה לנוח 48 שעות, כשביום שני הוא יעבור בדיקת אולטרסאונד ואז יתברר כמה זמן ייעדר (בין שבועיים לחודש וחצי). גדיר התבקש לנוח ביומיים הקרובים עד שיוחלט לגבי המשך הטיפול בו. ליאור רפאלוב הוחלף לקראת הסיום מחשש של אלישע לוי שהשחקן שלא נמצא בשיא כשירותו, ייפצע אף הוא.

בנאדו: "היה חשוב לנו לחזור למסלול הניצחונות"

"אחרי השער הראשון שהבקענו, במחצית השנייה ראינו את מכבי חיפה תוקפת, נעה בקצב גבוה וכובשת שערים", התלהב אלישע לוי, מאמן הירוקים, מההצגה. "זה ברור שזו מכבי חיפה שאנחנו רוצים לראות. היום התנאים שלנו היו קשים מאוד מבחינת המגרש, אבל הסתגלנו מהר ולקחנו שלוש נקודות חשובות. בכל המשחקים האחרונים שיחקנו כדורגל טוב, גם בדרבי וגם נגד הפועל תל אביב. היום אנחנו בתקופה טובה גם מבחינה פיזית וטקטית ואני מאמין שכך נראה את מכבי חיפה".

על שתי הפציעות של קולמה וגדיר, הוסיף המאמן: "אני מניח שאלה פציעות קלות, וזה אופי המשחק כי תמיד שחקנים נפצעים וחוזרים". לוי גם נשאל על שינויים אפשריים בחלון ההעברות של ינואר, והשיב: "אנחנו לא עוסקים בינואר ואנחנו צריכים לעשות הכל עם הסגל שיש לנו, כשבינואר אנחנו נחשוב מה נכון לעשות", על יכולתו של בנאדו, שמשתלב בהרכב, אמר: "לאריק היה משחק הגנה טוב, הוא עוזר לנו גם במנהיגות שלו. בכדורגל צריך סבלנות גם בגיל שלו".

אריק בנאדו, שבישל את השער הראשון לדבאלישווילי, אמר: "אני לא זוכר מתי בישלתי פעם אחרונה, אבל אני מאמין שעשיתי את זה בשנתיים או שלוש אחרונות. הגענו להרבה מצבים והיה חשוב לנו לחזור למסלול הניצחונות. גם בשבוע שעבר היינו אמורים לנצח וזה לא קרה. אני שמח שאנחנו חוזרים לכושר הבקעה טוב. לא הייתי עם רגל מחוץ לחיפה. עכשיו אני משחק ומרגיש טוב, אני מקווה שזה רק ימשיך. אני שמח ומאושר שאנחנו מצליחים".

יניב קטן: "לי לא היה ספק שיש לנו קבוצה טובה וחזקה. אני לא מחלק קבוצה להגנה והתקפה כי הכל זה משחק קבוצתי. הייתה לנו מחצית ראשונה קשה מאוד והמגרש עצמו הוא קטסטרופה. קשה לפתח פה כדורגל, אבל למרות זאת ידענו להתחבר ולהביא ניצחון יפה". על החזרה של דבאלישווילי לעניינים, אמר הקפטן: "אצלנו בארץ אין סבלנות. ולדימיר הוא שחקן מצוין שהבעיה היא אצלנו ולא אצלו. אצלנו אחרי משחק אחד מכתירים אדם ואחרי שני משחקים מורידים לו את הראש".

עזורי לא הולך לשום מקום, בינתיים

אחרי ההפסד החמישי ברציפות (כשבכל המשחקים היא גם לא כובשת), הפועל אשקלון לא נראית טוב. מאמן הקבוצה, גיא עזורי, העדיף להתייחס להיעדרויות בסגל בגלל פציעות, ואמר בסיום: "להגיד אחרי 0:3 ששיחקנו לא רע ב-60 דקות זה נשמע מוזר, אבל זו האמת. נגד מכבי חיפה אסור לך לשגות, וכל פעם ששגינו, שילמנו. יש לנו פציעות של שחקני הגנה, וכששלושה מתוך ארבעה שחקנים לא משחקים, זה יותר מדי עבור קבוצה כמו הפועל אשקלון. נקווה שהפצועים יחזרו מהר, ובכל מקרה צריך לעשות שינויים בינואר".

עזורי סירב להתייחס לעתידו, ואמר: "אמרתי כבר שלהפועל אשקלון המטרה היא להישאר בליגה, ואני אעשה הכל כדי לזה יקרה. מבחינתי כשאני מפסיד אני לא מרגיש טוב, וגם השחקנים לא יכולים להרגיש טוב. כשאני רואה את השחקנים נלחמים, זה מעודד אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully