וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספייגייט 2? מקדניאלס והברונקוס נקנסו

27.11.2010 / 17:41

הברונקוס נחקרו בגין צילום של שחקני סן פרנסיסקו לפני המפגש ביניהן, המאמן נמצא אשם. ריאן: "בליצ'יק - הטוב ביותר"

לפני שלוש שנים עוררו ביל בליצ'יק וניו אינגלנד פטריוטס סערה גדולה, בעקבות צילומים אסורים של היריבות. הפרשה הכתימה את שמו של בליצ'יק (שמכונה מאז בליצ'יט) ואת הפטריוטס, וכעת בדקה ה-NFL ומצאה שגם דנבר ברונקוס מעורבת בפרשייה דומה, דיווח ה"דנבר פוסט". בעקבות החקירה נקנס המאמן ג'וש מקדניאלס ב-50 אלף דולר. מקדניאלס לא צפה בקלטת, אולם לא דיווח על קיומה.

ג'ו אליס, מבכירי הקבוצה, הודה קודם לכן כי הברונקוס נחקרים בכך שצילמו באופן לא חוקי את שחקני סן פרנסיסקו פורטי ניינרס לפני המפגש ביניהן בלונדון בסוף אוקטובר. הניינרס, אגב, ניצחו במשחק 16:24. יש לזכור כי מקדניאלס היה מתאם ההתקפה של בליצ'יק בפרשה הראשונה. האיש שהיה אחראי על הוידאו אז בפטריוטס והיום בברונקוס הוא סטיב סקרנצ'יה, שצפוי להיות מורחק לצמיתות מהליגה בשל העבירה החוזרת.

המחזור ה-12 בליגה יושלם ביום ראשון, אבל עבור הג'טס והפטריוטס הוא נחלת העבר. מאמן הסילונים רקס ריאן כבר מסתכל קדימה, להתמודדות המסקרנת עם ניו אינגלנד במאנדיי נייט של השבוע הבא ומחמיא ללא אחר מביל בליצ'יק, אותו מאמן שעליו אמר כי לא ינשק את הטבעות שלו: "יש הרבה מאמנים טובים בליגה, אבל רק אחד שהוא הכי טוב", אמר ריאן, "אני מחשיב את עצמי למאמן טוב, אבל אני עדיין לא ברמה שלו. אני כן יודע דבר אחד: הוא יקבל את התחרות הגדולה ביותר ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully