וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'אני: "לקבוצה שלי יש קלאסיקו מול מכבי תל אביב"

הדס גרינברג

27.11.2010 / 11:00

קשר מכבי נתניה מתרכז במשחק נגד הצהובים, שייערך ביום שני במקביל למשחק בספרד: "אנחנו יכולים להתבסס בחלק העליון"

במכבי נתניה נמשכות ההכנות לקראת המשחק שיינעל את המחזור ה-12 בליגת העל מול מכבי תל אביב ביום שני הקרוב. מאמן הקבוצה ראובן עטר עדיין מתלבט באשר לשינויים בחלק הקדמי, כאשר נראה כי חסיב אבו רוקון, שפתח בתיקו מול בני יהודה, יאבד את מקומו בהרכב, בפרט לאור העובדה כי לא התאמן באופן סדיר השבוע עקב פציעה בקרסול. מאור עשור או ניר נחום צפויים לתפוס את מקומו בהרכב.

מי שימשיך גם השבוע בקישור האחורי הוא הקשר קובי דג'אני, שהתייחס למפגש מול התל אביבית הצהובה, ואמר: "מכבי תל אביב באה לפה, ואין הרבה ברירות, אנחנו חייבים לנצח כי הליגה מצטמצמת, אין הרבה פערים בין הקבוצות ואנחנו ירדנו מספר מקומות מטה בטבלה. מכבי תל אביב לא בתקופה טובה, אני מאמין שאנחנו יכולים להפתיע אותם, אם נעמוד נכון במגרש ונשחק בצורה מבוקרת יהיה אפשר לנצח".

על קבוצתו והתקופה הפחות טובה שהיא חווה בשבועות האחרונים הוסיף דג'אני: "יש הרבה כישרון בקבוצה הזו. יש פה הרבה חבר'ה צעירים שרוצים לעבוד ולהשקיע, עם הרבה תעוזה. במשחקים האחרונים יש קצת בעיה עם התעוזה, ואנחנו מאוד רוצים לחזור להיות מכבי נתניה של המחזורים הראשונים, כשהיינו קבוצה תוקפת ויוזמת. אני מקווה שביום שני תראו את זה".

אין זה סוד שבתחילת העונה ועם הסגל הקיים והאמצעים הדלילים, בנתניה רק חשבו על הישארות בליגה, אך לאור פתיחת העונה הטובה הראו היהלומים כי הם מסוגלים ליותר מכך וזאת בצל התקופה הפחות טובה לאחרונה. "אני חושב שאנחנו יכולים לבסס עצמנו בחלק העליון של הטבלה", הבהיר דג'אני, "אני שוב אומר, הוכחנו מספיק פעמים שיש פה קבוצה מספיק טובה, למרות שהליגה מאד קשה והיא שווה ברמתה לכל הקבוצות למעט מכבי והפועל תל אביב. אבל להגיד כל הזמן בתקשורת שאנחנו רוצים להיות למעלה בצמרת זו לא חוכמה, ואנחנו צריכים ליישם ולהוכיח את זה לא רק לדבר".

אם יש משהו שמפריע לרבים במועדון זו העובדה כי המשחק נקבע לשעה בו ישוחק הקלאסיקו הספרדי מה שיכול להפחית את כמות האוהדים שיגיעו לקופסא. על אף זאת דג'אני בוחר להתרכז בדבר אחד בלבד. "אותי לא מעניין הקלאסיקו, לקבוצה שלי יש קלאסיקו מול מכבי. אנחנו צריכים את הנקודות ואם נעשה תוצאה טובה אז נלך אחר כך לראות בכיף את ריאל מול ברצלונה, זה לא משהו שמעניין אותי כרגע. הדבר היחיד שעומד מול העיניים שלי זה איך לנצח את מכבי".

בנתניה ממשיכים עם מחירי הכרטיסים האחידים שעומד על 50 שקלים בתקווה שהקופסא תתמלא לפחות כמו הקאמפ נואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully