וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: צומת הדרכים של אמריקה

27.11.2010 / 12:44

סן דייגו נוסעת לאינדיאנפוליס, למשחק שיקבע רבות עבור שתי הקבוצות. גרין ביי באטלנטה, בולטימור מתארחת בטמפה ביי

שלושה משחקים עברנו כבר במחזור הנוכחי ב-NFL, ודבר אחד ניתן לקבוע: עבור מי שרואה את ניו אורלינס, זו מתחילה להיות הקבוצה של השנה שעברה - לוחמת, לא נשברת ובעיקר מנצלת כל מתנה שתינתן לה. כשחושבים על כך שהיא גם משחקת בבית האיכותי ביותר בליגה השנה, מקבלים תיאבון להמשיך לעקוב מקרוב.

בגזרת ההימורים, אנחנו שלושה משלושה במשחקי המחזור הנוכחי ו-10 מ-15 בשבוע שעבר, מה שמשאיר אותנו עם 89 מ-162 (54.9 אחוז). ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

קוורטרבק ניו אורלינס סיינטס דרו בריס. רויטרס
בריס והסיינטס אולי איבדו יתרון גדול בדאלאס, אבל האופי הקשוח נשאר/רויטרס

METV:

20:00: ניו יורק ג'איינטס - ג'קסונוויל

23:15: בולטימור - טמפה ביי

כל השבוע: נאוויד אזנדגי, ג'ואל וג'וזף פרינס


FOX:

20:00: אטלנטה - גרין ביי

23:15: שיקגו - פילדלפיה


ESPN:

3:15, בין ראשון לשני: אינדיאנפוליס - סן דייגו

3:30, בין שני לשלישי: אריזונה - סן פרנסיסקו

ארון רודג'רס, גרין ביי פאקרס. Jim McIsaac Getty Images Sport, GettyImages
ארון רוג'רס והפאקרס במשחק אדיר מול אטלנטה/GettyImages, Jim McIsaac Getty Images Sport

בפאלו תפיל גם את פיטסבורג? (שעה ראשית: 20:00)

בפאלו (8:2) - פיטסבורג (3:7)

הבילס הם הלהיט החם של הליגה, כשכולם אוהבים את היכולת והרצון שלהם להילחם עד הרגע האחרון. זה הופך את ההכנות של הסטילרס לרציניות ביותר, כשבן רות'לסברגר וחבריו יודעים כבר שממש לא יהיה קל ברלף ווילסון סטדיום. יהיה מעניין לעקוב אחרי שני צמדי תופסים במשחק הזה: ריאן פיצפטריק וסטיב ג'ונסון בבפאלו, ביג בן ומייק וואלאס בפיטסבורג. וגם, כמובן, אחרי ג'יימס הריסון וטרוי פולמאלו, שימשיכו לעשות כותרות בהגנת הפלדות.

התחזית: המוטו "לא מהמרים על בפאלו" עומד להתרסק, אבל השבוע, לפחות, אנחנו נשארים אתו. סטילרס


אטלנטה (2:8) - גרין ביי (3:7)

משחק עצום בג'ורג'יה דום, עם אימפליקציות גדולות לשני הצדדים. הפאקרס נראים כמי שהתגברו על מכת הפציעות הגדולה ונכנסו לגרוב עם ניצחון נאה במינסוטה. עכשיו הם מקווים לסבך את הקבוצה עם המאזן הטוב ב-NFC. "אין אתגר גדול מזה", אמר המאמן מייק מקארת'י. הוא יצטרך לעצור התקפה שבארבעת ניצחונותיה האחרונים רשמה 31.5 נקודות בממוצע למשחק. שימו לב למאזן הקריירה של מאט ריאן בג'ורג'יה דום: 1:18. וואו!

התחזית: קשה במיוחד לחיזוי. המאזן ייסדק, ניצחון לפאקרס


וושינגטון (5:5) - מינסוטה (7:3)

הסערה סביב הווייקינגס שככה מעט לאחר פיטוריו של בראד צ'ילדרס וההשלמה עם כך שהעונה הסתיימה. לזלי פרייז'ר יאמן את הקבוצה עד תום 2010 לפחות, כשהמטרה שלו היא לשקם את הכבוד האבוד. הרדסקינס חזרו מטנסי עם ניצחון שהציל להם את העונה ושמר אותם בתמונה, במיוחד לאחר הפסד הג'איינטס בפילדלפיה. במהלך השבוע הם התבשרו כי קלינטון פורטיס סיים עוד עונה בשל פציעות, ודונובן מקנאב ימשיך להשתמש בקילנד וויליאמס, שירוץ במקום ריאן טוריין הפצוע.

התחזית: ניצחון לרדסקינס

אדריאן פיטרסון שחקן מינסוטה וייקינגס. Jim Mone, AP
לפיטרסון והווייקינגס נותרה משימה אחת: להציל לעצמם את העונה/AP, Jim Mone

ניו יורק ג'איינטס (4:6) - ג'קסונוויל (4:6)

שתי קבוצות במגמות שונות ייפגשו במדולנדס החדש, כשטום קאפלין יודע שהפסד נוסף, שלישי ברציפות, ייצור הרבה לחץ בג'איינטס. השבוע הוא הודיע כי ברנדון ג'ייקובס יחזור לקבל את מרבית הנשיאות, לאור ההשמטות האחרונות של הרץ שפתח עד כה אחמד בראדשו. הבעיה של הג'איינטס היא בתופסים, לאחר שגם האקים ניקס נפצע וייעדר שלושה שבועות. הג'אגוארס יישענו על מוריס ג'ונס דרו ועל התופס מייק תומאס והטייט אנד מרסדס לואיס, כדי ליצור עוד סדק במכונה הניו יורקית.

התחזית: ניצחון לג'איינטס, הפעם


יוסטון (6:4) - טנסי (5:5)

עם כל ההערכה לג'ף פישר, הקבוצה שלו וגם הוא אישית איבדו הרבה מומנטום בעקבות התקרית עם וינס יאנג, גם אם הוא יצא צודק. יאנג התנצל בפני המאמן בהודעת SMS, ולא ברור אם המשמעות של התנצלות שכזו כל כך חיובית. אם לא די בכך, מתאם ההתקפה של הקבוצה מייק היימרדינגר אובחן כחולה בסרטן, מה שלא תורם למצב הרוח הירוד ממילא בנשוויל. עכשיו, הטייטאנס וקרי קולינס מגיעים למשחק שהוא מאסט ווין מבחינתם ומבחינת הטקסאנס, שפספסו ניצחון בשניות האחרונות במדולנדס. "המסר שאנחנו מעבירים מהמשחק הזה הוא שלמרות ההפסד, אנחנו לא קבוצה שנכנעת", אמר הבעלים בוב מקנייר, "והשבוע כן נצליח לנצח".

התחזית: מאמינים לו. ניצחון לטקסאנס


קליבלנד (7:3) - קרוליינה (9:1)

לא בדיוק המשחק שימשוך אליו תשומת לב. קולט מקוי נפצע בקרסולו בהפסד לג'קסונוויל בשבוע שעבר, מה שיוצר מפגש פיקנטי בין ג'ייק דלהום, שצפוי לעלות במקומו, לקבוצתו לשעבר. ג'ימי קלאוסן ישוב להרכב הפנתרים, לאחר שהחלים מזעזוע מוח. הוא יחליף את בריאן סט. פייר, שלא הרשים בתבוסה לבולטימור.

התחזית: ניצחון לקליבלנד

האקים ניקס שחקן ניו יורק ג'איינטס. GettyImages
יהיה קשה בלעדיך. ניקס/GettyImages

ג'וש פרימן מבקר בבולטימור (שעה ראשית: 23:05-23:15)

בולטימור (3:7) - טמפה ביי (3:7)

מפגש פסגה מרתק באיצטדיון M&T בנק, בין קבוצה שרבים צפו לה הגעה לסופרבול לסינדרלה הגדולה ביותר עד כה של העונה. הבאקנירס חוזרים ממשחק משכנע, בו קרקעו לחלוטין את סן פרנסיסקו, והם יודעים שניצחון נוסף כבר יגרום לאנשים להסיר את הספקות לגביהם. הרייבנס ניצחו בגדול בקרוליינה, אבל צריך לזכור שברוב שלביו היה המשחק צמוד ומה שהכריע אותו סופית היו שתי חטיפות לאנדזון. ג'ו פלאקו והתקפתו יצטרכו להיות מאוד מרוכזים אם ברצונם לשמור על המקום הראשון ב-AFC צפון.

התחזית: ניצחון לרייבנס


שיקגו (3:7) - פילדלפיה (3:7)

עוד קרב צמרת, הפעם בין ג'יי קאטלר והברס, שכמו טמפה ביי השאירו את היריבה הביתית שלהם על האפס בשבוע שעבר, לבין מייקל ויק והאיגלס, שניערו מהגב את הג'איינטס בדרך לבדידות בראש ה-NFC מזרח. בעונה שעברה ניצחו העיטמים בסולג'רס פילד פארק 20:24, ומבחינתם אין בעיה לסיים בתוצאה דומה את ההתמודדות הזו. "אנחנו יכולים להגביל את מספר הטעויות שלנו", אמר ויק, "אם נעשה זאת - נבקיע יותר טאצ'דאונים".

התחזית: האיגלס באמת מרשימים. ניצחון לפילי


אוקלנד (5:5) - מיאמי (5:5)

הריידרס קיבלו בראש בשבוע החולף בפיטסבורג, ונדנדת הקוורטרבקים שלהם נמשכת לאחר פציעתו של ג'ייסון קמפבל, כשברוס גראדקובסקי יפתח. החדשות הטובות הן שהקנס של ריצ'רד סימור, 25 אלף דולר, בעקבות הדחיפה של בן רות'לסברגר לא כלל השעיה, והוא ערוך לשחק. במיאמי ממשיך להיות עניין הקוורטרבקים על ראש סדר היום. בקבוצה מתאמצים להכשיר את צ'אד הני, כשטיילר ת'יגפן בכוננות. מי שזה לא יהיה, הוא יצטרך להסתדר בלי ברנדון מרשל, שגם כך לא תורם יותר מדי העונה.

התחזית: ניצחון לריידרס


סיאטל (5:5) - קנזס סיטי (4:6)

הצ'יפס עשו שירות טוב לסיהוקס עם הניצחון על אריזונה בשבוע שעבר, כשסיאטל עצמה מוגרה בניו אורלינס. כעת, קנזס סיטי מגיעה לקווסט פילד הרועש, כשהיא יודעת שעם ההתעוררות של סן דייגו רצוי מאוד לנצח. הצמד ג'מאל צ'רלס ותומאס ג'ונס ימשיך לעבוד על הקרקע, כשבאוויר ינסה מאט קאסל להפעיל את דווין בואו הסנסציוני. שימו לב לעובדה שבשמונת המפגשים האחרונים עם יריבות מה-NFC מערב, קנזס סיטי ניצחה בכולם.

התחזית: יאללה, נלך איתם שוב, למה לא? צ'יפס

ג'וש פרימן שחקן טמפה ביי באקנירס. Harry How, GettyImages
אם הוא ייצא עם ניצחון גם מבולטימור - השמיים הם הגבול. פרימן/GettyImages, Harry How

דנבר (7:3) - סט. לואיס (6:4)

שתי הקבוצות עם מאזן שלילי, אולם ניצחון עשוי להחזיר אותן לתמונה. הפסדים של סן דייגו באינדיאנפוליס ושל קנזס סיטי בסיאטל יקרבו אליהן את דנבר, בעוד סט. לואיס, אם תנצח, זקוקה להפסד של הסיהוקס לצ'יפס כדי להשתוות אליה במאזן ב-NFC מערב. בכל מקרה, לא ממש מדובר במשחק שהוא השמנה והסלתה של ה-NFL.

התחזית: ניצחון לדנבר


אינדיאנפוליס (4:6) - סן דייגו (5:5) - 3:20, בין ראשון לשני

מ-2002 לא הפסידו הקולטס יותר מארבעה משחקים בעונה, ונראה שהפעם זה ישתנה. לאינדי יש הרבה בעיות ופציעות (אוסטין קולי לא ישחק), וההפסד בניו אינגלנד הופך את ההתמודדות הזו לחשובה עוד יותר בשל ההתקדמות של ג'קסונוויל. לקולטס ולצ'ארג'רס היסטוריה מעניינת בשנים האחרונות. סן דייגו הייתה אחראית לשבירת מאזן מושלם של אינדיאנפוליס ב-2005 ולהדחותיה מהפלייאוף פעמיים בארבע השנים האחרונות. פיליפ ריוורס והצ'ארג'רס העבירו הילוך עם הניצחון השלישי ברציפות, 14:35 על דנבר במאנדיי נייט, ויעלו עם וינסנט ג'קסון בהופעת בכורה העונה.

התחזית: ניצחון לסן דייגו


אריזונה (7:3) - סן פרנסיסקו (7:3)

משחק שראוי לשלוש מלים בלבד: "זה מאנדיי נייט, זה?". טוב, אלה היו ארבע, הרווחתם. חוץ מזה, בשורה אחת: טרוי סמית' יפתח בסן פרנסיסקו, דרק אנדרסון באריזונה ואנחנו (אלה מאיתנו שלא אוהדים את הקבוצות הללו) נוכל לישון בשקט.

התחזית: אריזונה

פייטון מאנינג שחקן אינדיאנפוליס קולטס. Elsa, GettyImages
חייב לנצח את הנמסיס שלו. מאנינג/GettyImages, Elsa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully