וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "לא התכוונתי לזלזל בהישגי מכבי חיפה"

26.11.2010 / 14:48

עוזר מאמן הפועל ת"א ניסה להנמיך את האש: "מעריך מאוד את חיפה". שחקן בקבוצה: "אף אחד לא יבוא שאנן לאשדוד"

בצל חגיגות הניצחון על בנפיקה לפני יומיים, בהפועל תל אביב ממשיכים להתכונן למשחק הליגה נגד מ.ס אשדוד ביום ראשון, כשהצוות המקצועי עוסק בין היתר גם בהורדת השחקנים לקרקע. אלו מצידם, מעוניינים להראות שאין בכך צורך ושהם יודעים היטב שהמשחק נגד בנפיקה הוא נחלת העבר. "אני חושב שהפקנו את הלקחים ממשחק התיקו נגד בית"ר ירושלים. אף אחד לא יבוא שאנן למשחק מול אשדוד". אמר אחד השחקנים היום אחרי האימון.

מבחינה מקצועית, כרגע נראה שגוטמן לא מתכנן שינויים בהרכב לעומת זה שפתח ביום רביעי, אולם שאלה שעדיין לא נותרה ללא תשובה נוגעת למידת כשירותו של דני בונדר, שסובל מכאבים בשריר הירך. אם הוא לא יוכל לשחק, מי שיחליף אותו בעמדת המגן הימני הוא כמובן עומרי קנדה.

ביוואן פרנסמן, שמציג לאחרונה יכולת משופרת לעומת זו מתחילת העונה, כנראה ימשיך לקבל את הקרדיט במרכז ההגנה על חשבונו של וואליד באדיר ובן סהר ימשיך להמתין להזדמנות מהספסל. באימון המסכם שיתקיים מחר אמורים כל השחקנים לעמוד לרשותו של גוטמן ואז הוא יתרגל סופית את ההרכב שיפתח בראשון. סלים טועמה, שחזר להתאמן, לא ייכלל בסגל למשחק זאת בכדי שיוכל להחלים מהפציעה בשריר התאומים.

עוזר המאמן, יוסי אבוקסיס, ביקש היום להבהיר את כוונתו לדברים שאמר אחרי המפגש מול הפורטוגזים על הניצחון של מכבי חיפה בעונת 02/03 על מנצ'סטר יונייטד: "מכבי חיפה ניצחה את הרכב חלש יותר של מנצ'סטר, במשחק שלא היה בעל חשיבות לאנגלים, בעוד שבנפיקה נלחמו על חייהם. אני מעריך מאוד את הישגיה של מכבי חיפה וחשוב לי להבהיר שלא התכוונתי חלילה לזלזל בהישגיה. אני מצטער אם הובנתי שלא כהלכה".

אגב השוער וינסנט אניימה התראיין אתמול לתקשורת הניגרית ואמר על הניצחון מול בנפיקה: "שיחקנו עם המון ביטחון ואני שמח שהצלחנו לנצח. היה חסר לנו מזל במשחקים הקודמים ואני מאמין שאפשר לתפוס את המקום השלישי. ניתן את המקסימום מול ליון ונראה אם הדברים יסתדרו לטובתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully