וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - באר שבע: אלי כהן מתכנן הרכב התקפי

המאמן יעדיף את פלצ'וק במקום אלמליח. פרננדש חוזר להרכב של ניר קלינגר, ז'אן ובסיט מחוץ לסגל בגלל פציעות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

בבאר שבע מתקשים לשכוח איך עכו גנבה לה ברגע האחרון את תואר גביע הטוטו של הליגה הלאומית לפני כארבע שנים. מנגד, בהפועל עכו היו רוצים לשכוח את המפגשים שלהם מול באר שבע מהעונה החולפת והראשונה שלהם בליגת העל מזה שלושים שנה. במפגש הראשון בין השתיים, במחזור ה-15, העכואים הפסידו 3:1 בבית אחרי תשעה משחקים בהם צברו נקודות. המפגש השני זכור בעיקר הודות לשער של טברטקו קאלה בדקה ה-90, שקבע 2:3 לבאר שבע למרות צמד של אושרי גיטא. בעכו עד היום לא שוכחים את אובדן הנקודות החשובות כל כך לקראת תחילת הפלייאוף התחתון.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

התיקו עם מכבי פתח תקוה אמנם העלה את הפועל עכו למקום הרביעי, אך זה היה הדבר החיובי היחיד שהמאמן אלי כהן לקח מהמחזור הקודם. כהן אף הסביר לשחקניו שזה היה המשחק החלש ביותר שלהם מזה זמן רב ואמר להם באימון המסכם: "מול מכבי פתח תקוה לא היה לכם להט, ואני מצפה שהוא יחזור מחר. אני מצפה שנצא מהר להתקפות ושיצטרפו כמה שיותר שחקנים להתקפות הללו".

באשר ליריבה, המאמן בחר להתייחס לעבודה ההגנתית של באר שבע כשאמר לשחקניו: "כולם עושים שם הגנה. הם מאוד ממושמעים טקטית וזו קבוצה מסוכנת מאוד במצבים נייחים. שימו עין על מליקסון ורביבו". כהן לא תרגל היום הרכב לאור העובדה שמהראן ראדי נעדר מהאימון בשל סיבות אישיות. אך על פי התרגול אתמול נראה שליעד אלמליח צפוי לאבד את מקומו לטובת ניקולאס פלצ'וק, מה שמעיד על הרכב התקפי יותר. מוחמד כליבאת, שסובל מדלקת במפשעה ערך, אימון מלא וייכלל בסגל.

הפועל באר שבע:

הבשורה הטובה של ניר קלינגר: ריקרדו פרננדש סיים את תקופת ההחלמה וחוזר להרכב. הבשורה הפחות נעימה: ליאור ז'אן זקוק שוב למנוחה וספק אם יהיה כשיר גם למפגש בשבוע הבא. כך או כך, המערך ההגנתי המשתפר של הפועל באר שבע בשבועות האחרונים ימשיך לנסות ולשמור על שער נקי. ליאור אסולין תורגל בשתי עמדות שונות, מצד ימין ומתחת לחלוץ ברנרדו ואשקונסלוס ונראה כי המאמן עושה זאת כדי להתאים את התנאים למערך הרגיל שלו, 4:5:1 עם שלושה קשרים התקפיים, ולא להיפך. קלינגר החליט שאברהים בסיט לא ייכלל בסגל בגלל שלא התאמן באופן סדיר. המאמן אמר היום: "זה אחד ממשחקי החוץ הקשים שיש לנו. צריך לכבד את הפועל עכו, זאת קבוצה טובה. נצטרך להביא מוכנים, במיטבנו, כדי להוציא שם נקודות".

יעמדו למבחן

הפועל עכו: ניקולאס פלצ'וק

השחקן שהגיע בקיץ ופתח את העונה בצורה טובה, נעלם מאז ובשבועות האחרונים מיעט לקבל דקות משחק. מחר הוא צפוי לקבל קרדיט גדול יותר ממאמנו אלי כהן, שמנסה להחזירו לכושרו הטוב והוא יאלץ להוכיח כי המחמאות שהורעפו עליו לפני מספר חודשים היו מוצדקות, ושמאחורי ניצוצות הכישרון שנראו אז, מסתתר כישרון אמיתי ויציב.

הפועל באר שבע: עודד גביש

ניר קלינגר ידע בדיוק מה הוא צריך כדי להצליח בבאר שבע: הגנה יציבה. בשבעת המשחקים האחרונים הקבוצה שלו ספגה רק בשני משחקים, כולל שער טיפשי בתוספת הזמן מהפועל חיפה. השער שהבקיע הבלם הצעיר בשבוע שעבר הוא רק המשך ליכולת ההגנתית המשופרת שלו בשבועות האחרונים. ההגנה הזאת תעמוד למבחן מול ההתקפה הכי חמה בליגה בראשות ג'קו ערפאת ורועי דיין, והמגרש הכי ביתי שאפשר לחשוב עליו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, איציק כהן, פידליס דמקאו, שמעון הרוש, בן בנימין, מהראן ראדי, איברהים עבדול ראזק, ניקולאס פלצ'וק, רועי דיין, ג'קו עראפת.

הפועל באר שבע: אוהד כהן; אביתר אילוז, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה; ריקרדו פרננדש, וויליאם סוארס, דוד רביבו, מאור מליקסון, ליאור אסולין; ברנרדו ואשקונסלוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully