וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - מכבי פ"ת: זמן הנקמה?

הצפוניים לא שוכחים את הקבוצה שהורידה אותם ללאומית. עמאשה ייעדר, אלרואי כהן בספק. ניצן דמארי ואופיר יפתחו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

ארבעה מפגשים בסך הכל התקיימו בין הקבוצות בקרית שמונה בשתי העונות הבודדות שלה בליגת העל. המאזן: שני ניצחונות לקרית שמונה, תיקו וניצחון אחד לפתח תקוה. שני הניצחונות של פתח תקוה הושגו בעונת 2007/8, אבל זה היה כשקרית שמונה העפילה לגביע אופ"א ורשמה עונה חלומית בדרך לאירופה. המפגש האחרון חרוט היטב בזיכרונם של שחקני ואנשי קרית שמונה. היה זה ב-30 במאי 2009, במחזור האחרון בו הייתה צריכה הקבוצה ניצחון או תיקו כדי להישאר בליגה. האורחים חשבו אחרת, ניצחו 1:2 ושלחו את הקריה ללאומית.

שלושה שחקנים בלבד שפתחו אז בהרכב יפתחו גם מחר והם השוער דני עמוס והבלמים יניב לביא וסלאח חסארמה. לשניים מתוך שלושת המפגשים האחרונים במגרש הזה יש מכנה משותף – מכבי פתח תקוה ספגה כרטיס אדום. פעם זה היה טל בן חיים ופעם לירן כהן. שני שחקנים בלבד מהסגל הנוכחי של האורחים, לא כולל רוביל סרסור הפצוע, כבשו בעבר במגרש הזה – עומר דמארי ועומר גולן.

מפתחות וטקטיקה:

עירוני קרית שמונה:

אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב (0:1) במחזור הקודם כל מה שעניין השבוע את רן בן שמעון זה להוריד את שחקניו שוב לקרקע. אלא שנראה שבקריה מתרגלים למקום הראשון ועל כך אמר השבוע אדריאן רו'צט: "זה כבר לא מרגש כמו בהתחלה". השבוע, בן שמעון דאג להזכיר לשחקניו שעל אף הניצחון הם הציגו משחק בינוני מאוד וביקש מהם השבוע לחזור ולשחק את משחק הנעת הכדור האופיני להם, תוך שהוא מזהיר אותם מההתקפות המתפרצות והכדורים הארוכים שמקבלים שלושת החלוצים בן חיים, דמארי וגולן.

וויאם עמאשה, שלא התאמן השבוע, לא ייכלל בסגל הקבוצה ומי שימלא את מקומו בחוד ההתקפה יהיה ברק בדש שכבש את שער הניצחון במחזור הקודם. אלרואי כהן, שאף הוא סובל ממתיחה וערך אימונים קלים בלבד ביומיים האחרונים, לא צפוי לפתוח ומי שככל הנראה יפתח על חשבונו יהיה ווילאם נג'ובו ששב מפציעה. בין הקורות צפוי בן שמעון להמשיך עם דני עמוס שהצטיין מול מכבי תל אביב.

מכבי פתח תקוה:

ההרחקה של סבסטיאן סנסוני אילצה את פרדי דוד לחפש אלטרנטיבה, אבל כשיוסי אופיר חוזר מפציעה, לא היו למאמן הרבה התלבטויות והוא יפתח לצד אסי משיח בקישור האחורי. הפציעה של מגמאדוב סללה כמובן את דרכו של ניצן דמארי ל-11 שלו. המאמן החליט לערוך אסיפה רק מחר ולא דיבר על הקבוצה היריבה באימון. שחקן בקבוצה אמר: "נצטרך להיות רגועים מהפתיחה ומרוכזים בעיקר בהגנה. למדנו במשחקים האחרונים שההתקפה שלנו מתחילה מההגנה וזה מה שפרדי מנסה להעביר לנו. הניסיון של מגמאדוב (שלשום התגלה כי הוא סובל מפריצת דיסק, א"י) חסר מאוד במשחק כזה".

יעמוד למבחן:

עירוני קרית שמונה: דני עמוס

מצטיין המחזור הקודם ייאלץ להוכיח לרן בן שמעון כי היכולת מלפני שבוע לא הייתה מקרית. מפתיחת העונה ראה עמוס ראה את גיא חיימוב מקבל את ההזדמנות ועתה יש לו את הצ'אנס להוכיל לרן בן שמעון כי גם הוא יודע את העבודה.

מכבי פתח תקוה: ניצן דמארי

קצת עצוב לדבר על זה, אבל הבלם שזומן השבוע למחנה האימון המקוצר של פרננדז משחק בדרך כלל רק כשמגמאדוב פצוע. אבל מה שלא עצוב במונחים של פרננדז, משמח כנראה במקום אחר. ניצן דמארי נחשב לכשרון גדול במשך שנים (היי, הוא עוד מעט בן 24) ובקבוצה מדברים על כך שבעונה הבאה הוא יהיה התחליף למספר ארבע האגדי. הדרך שלו להיכנס להרכב ולגרום למגמאדוב להפנים שהוא יכול להתחרות על חולצת ההרכב רק עם הבלם מאורוגוואי מתחילה דווקא במשחק מול הקבוצה הכי מפחידה בליגה. רק שיידע לבלום בזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים:

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, אופיר חמו, וילאם נג'ובו (אלרואי כהן), ברק בדש.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, ניצן דמארי, ג'ו ביזרה, קובי גנון; יוסי אופיר, אסי משיח, מיכאל זנדברג, טל בן חיים; עומר גולן, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully