וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - בית"ר ירושלים: בסימן שחקני בית

מלמיליאן תירגל הרכב שכלל גם את עזריאל ומויאל לקראת הפועל חיפה. אצל שירזי רואש ימשיך כבלם, וייצמן בקישור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

הניצחון האחרון של בית"ר ירושלים בקרית אליעזר נגד הפועל חיפה היה לפני 17 שנה. היה זה בעונת 1992/3, העונה בה בית"ר חזרה לליגת העל אחרי עונה אחת בליגה הארצית. האדומים מהכרמל הוליכו 0:1 אך בית"ר ביצעה מהפך בדקות 83 ו-84 עם שערים של רונן חרזי ואלי אוחנה. המשחק הזה היה זה עליו דיברו בירושלים כמשחק שנתן את האמונה המלאה שאפשר להביא את האליפות לבירה באותה עונה וכך אכן קרה.

הפועל חיפה לא הפסידה העונה לשלוש הגדולות המסורתיות – מכבי חיפה, הפועל תל אביב ומכבי תל אביב – והיא תנסה לא להפסיד גם לגדולה הרביעית. אגב, גם בית"ר לא הפסידה העונה להפועל תל אביב ומכבי חיפה. ואפרופו הפסדים והימנעות מהם, חיפה עדיין לא הפסידה העונה כשעדן בן בסט משחק.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה

חיפה מאוד מעודדת מיכולתה בשבועות האחרונים וגם מהעובדה שלא הפסידה לגדולות. "כנראה שהולך לנו טוב מולם", אמר ניצן שירזי. "אבל במשחק מול בית"ר אין פייבוריטית ותמיד מאתגר לשחק מולה". למרות שסשה סטויאנוביץ' וגולן חרמון כבר ערכו השבוע אימונים מלאים, הקשר יחל את המשחק על הספסל ואילו הבלם לא ייכלל כלל בסגל מאחר שהוא עדיין לא החלים לחלוטין מפציעתו. המשמעות היא שחיפה תפתח עם אותו הרכב שעלה ביום שני בדרבי מול מכבי חיפה, כשאמיר אבו ניל יפתח במקומו של סטויאנוביץ' ועידן וייצמן ישחק בקישור האחורי. אושרי רואש ימשיך לתפקד כבלם במקומו של חרמון.


בית"ר ירושלים

באימון הקבוצה היום (שישי) המשיך אורי מלמיליאן לתרגל את קובי מויאל בקישור האחורי לצדו של כריסטיאן אלברז. כריסטיאן גונזאלס צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצדו של תומר בן יוסף, אם כי מלמיליאן עדיין שוקל לבצע שינוי ולפתוח עם משה מישאלוב במקומו של האורוגוואי. חן עזריאל יקבל את הקרדיט אחרי הצמד שכבש בשבת האחרונה ויפתח בהרכב על חשבונו של סטיבן כהן הפצוע. אלי דסה ואביתר ברוכיאן ימשיכו לקבל קרדיט כמגינים. כהן, דן איינבינדר ודיו פרננדז הפצועים לא יכללו בסגל מחר.

מלמיליאן התייחס היום באימון הקבוצה ליריבה ואמר לשחקנים : "הפועל חיפה היא קבוצה שונה מאלו נגדן שיחקנו עד עכשיו. היא משחקת עם פליימייקר מאחורי החלוץ. שימו עין על עדן בן בסט ואבו ניל שהם מאוד מהירים. צריכים לצבור נקודות ולייצר מומנטום חיובי".

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: גל אראל

בשבועות האחרונים בהפועל חיפה אומרים הצעירים של הקבוצה עשו העונה קפיצת מדרגה במיוחד בצד המנטאלי. מתחילת העונה נראה כי את הפריצה הגדולה ביותר עשה גל אראל וגם בדרבי הוא הוכיח שוב כמה חשוב לקבוצה. גם אם בחיפה לא אומרים את זה מפורשות, שם מרגישים שהם פייבוריטים למשחק מחר מול בית"ר ובשביל לצאת עם אחד כזה הם יצטרכו לקבל מהקשר הצעיר הופעה יציבה וטובה.


בית"ר ירושלים: קובי מויאל

הקשר הצעיר התקשה להבין מדוע הוא לא צובר דקות משחק רבות, אבל העבודה הקשה הקנתה לו מחר מקום בהרכב. עכשיו הוא צריך לזכור שבעמדות הללו בבית"ר מי שלא טוב אפילו במשחק אחד יורד לספסל. בג'ונגל חוסר הסבלנות הזה הוא יהיה חייב "לטרוף את הדשא" ולהוכיח כי הוא ראוי למקום בהרכב, וגם שיש מה לבנות עליו לשנים הבאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, עידן וייצמן, גל אראל, חנן ממן, אמיר אבו ניל, עדן בן בסט.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס (משה מישאלוב), תומר בן יוסף, אביתר ברוכיאן: קובי מויאל, כריסטיאן אלברז, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, חן עזריאל, סמואל יבואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully