וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הודו לבריידי

26.11.2010 / 8:10

טום בריידי מסר לארבעה טאצ'דאונים, הפטריוטס ניצחו בדטרויט 24:45. קאובויס-סיינטס 30:27, ג'טס-בנגאלס 10:26

השבוע ה-12 ב-NFL יצא בערב חמישי לדרך, כשניו אינגלנד פטריוטס התקשתה במחצית הראשונה בדטרויט, אבל התעשתה וניצחה 24:45. ניו אורלינס עברה בקושי במפגש מרתק את דאלאס 27:30 וההתמודדות בין ניו יורק ג'טס לסינסינטי נעלה את משחקי חג ההודיה עם ניצחון של הסילונים 10:26.

קוורטרבק ניו אינגלנד פטריוטס, טום בריידי (אדום) מול שחקן דטרויט ליונס, נדאמוקונג סו. רויטרס
נדמוקונג סו והליונס עוד עצרו את בריידי במחצית הראשונה, בשניה כבר לא היה להם סיכוי/רויטרס

דטרויט (9:2) - ניו אינגלנד (2:9) 45:24

התוצאה הסופית קצת מרמה, משום שעד סיום הרבע השלישי הפטריוטס בעיקר רדפו אחרי הליונס. אלא שאז יכולנו להבין מדוע ניו אינגלנד היא קבוצת 2:9 ודטרויט קבוצת 9:2. טום בריידי התעורר וגילה עליונות ברורה על שון היל מהליונס, אף על פי שהאחרון עשה ככל העולה על רוחו במחצית הראשונה. שני פקטורים נוספים במשחק היו מגני הפינה של שתי הקבוצות. דווין מקורטי המצוין חטף שני כדורים בניו אינגלנד, בעוד אלפונזו סמית' מדטרויט "מכר" את הקבוצה שלו עם חורים בהגנה וכניעה מוחלטת לתופסי ניו אינגלנד.

בריידי השלים 21 מ-27 ניסיונות המסירה שלו ל-341 יארד ורשם ארבעה טאצ'דאונים (ראשונים בקריירה מול דטרויט), כולם במחצית השניה, אליה נכנס בפיגור 17:10. חטיפה של מקורטי סידרה לו מצב נוח ו-ווס וולקר נהנה מההפקר ותפס לטאצ'דאון משווה. בפיגור 24:17 רשם דיון בראנץ' את הראשון משני הטאצ'ים שלו במשחק, כשסטרייק של בריידי אפשר לו להתעלל בסמית' בדרך לטאצ'דאון של 79 יארד.

מכאן, זו הייתה תנועה חד סטרית. היל (27 מ-45, 285 יארד, טאצ'דאון, שני איבודים) לא הצליח להצעיד את הליונס קדימה, הפטריוטס העלו 21 נקודות ללא מענה על הלוח וניצחו. ניו אינגלנד דיברה בצמדים, כשבראנץ' ו-וולקר תפסו לשני טאצ'דאונים, בנג'ארוויס גרין-אליס עשה זאת פעמיים על הקרקע. 55 יארד ושני טאצ'ים למוריס מוריס על הקרקע בדטרויט.

קוורטרבק  דטרויט ליונס, שון היל. רויטרס
מחצית ראשונה טובה, מחצית שנייה הרבה פחות. היל/רויטרס

דאלאס (8:3) - ניו אורלינס (3:8) 30:27

רוי וויליאמס מעולם לא נחשב לעיפרון המחודד בקלמר התופסים של ה-NFL, וגם הלילה הראה מדוע מעולם לא הגיע לרמות שציפו ממנו. ביתרון 23:27 לדאלאס, וויליאמס תפס כדור שהיה אמור לגמור את המשחק ולהקנות לקאובויס ניצחון שלישי ברציפות ושעט עמו. הוא תוקל על ידי מלקולם ג'נקינס, איבד את הכדור ואפשר לדרו בריס להנהיג דרייב מנצח שהסתיים בידיים של לאנס מור והעניק לאלופה ניצחון רביעי ברציפות.

הסיינטס פתחו את המשחק עם הרבה ביטחון, כששני טאצ'דאונים של כריס אייבורי הקנו להם יתרון 0:17 במחצית הראשונה. גם בהפסקה עמד ההפרש על שני טאצ'דאונים, אולם מייד אחריה ביצע מיילס אוסטין פעולת רוורס מרשימה והגיח ל-60 יארד אל האנדזון - 13:20. ניו אורלינס נכנסה ללחץ והסתפקה בשער שדה, הקאובויס המשיכו לנגוס וכניסה של מריון בארבר לאנדזון הורידה ל-23:20. פחות משש דקות לסיום היה זה טשארד צ'ויס שחדר, והקאובויס עלו ליתרון ראשון במשחק. אלא שאז הגיע הפאמבל של וויליאמס, בריס הנהיג דרייב של 89 יארד וסיים אותו עם מסירה למור ל-12 יארד פנימה - 27:30.

מספרים: בריס סיים עם 23 מ-39 ל-352 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. אייבורי סגר 38 יארד וצמד, רג'י בוש חזר לשחק לראשונה מאז המחזור השני ו"תרם" פאמבל. 313 יארד ואיבוד אווירי לג'ון קיטנה בדאלאס, 99 יארד בתפיסה לג'ייסון וויטן.

כריס אייבורי, רנינג בק ניו אורלינס סיינטס. רויטרס
בסוף הטאצ'דאונים שלו עשו את ההבדל. כריס אייבורי חוגג/רויטרס

ניו יורק ג'טס (2:9) - סינסינטי (9:2) 10:26

הפעם הג'טס לא מתחו את אוהדיהם עד כלות הנשימה, הספיקה להם מחצית אחת צמודה מול הבנגאלס כדי להפעיל מבערים ולברוח, בזכות המוטציה המתכנה "תופס", בראד סמית', השחקן הכי לא מוגדר ב-NFL. סמית' גדול המימדים, שבעיקר מחזיר בעיטות ונכנס למהלכי טריק במקום מארק סאנצ'ז, רשם שני טאצ'דאונים במחצית השנייה - אחד בריצה ל-53 יארד והשני בהחזרת בעיטת הרחקה לאנדזון. זה הספיק כדי להעלות את הג'טס למאזן 2:9, עשרה ימים לפני מלחמת העולם עם ניו אינגלנד.

הטאצ'דאון הראשון של סמית' נרשם בתוך הדקה הראשונה של המחצית השנייה והעלה את הסילונים ליתרון 7:10, לאחר שפיגרו בהפסקה 7:3 כתוצאה מטאצ'דאון של ג'ורדן שיפלי. ארבע דקות לסיום הרבע מסר מארק סאנצ'ז לאס שלו סנטוניו הולמס, התפיסה ל-13 יארד העלתה ל-7:17 ולאחר שארון פלפרי צימק בשער שדה, סמית' קינח עם ההחזרה המצוינת, טרבור פרייס היה אחראי לסייפטי והג'טס עם ניצחון רביעי ברציפות. זו, אגב, הפתיחה השנייה בטיבה של הג'טס בהיסטוריה, כשרק הקבוצה של 1986 נראתה טוב יותר, עם מאזן 1:10.

166 יארד ב-16 מ-28, טאצ'דאון ואיבוד לסאנצ'ז, 70 יארד על הקרקע לשון גרין. בסינסינטי, 135 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים לקרסון פאלמר, 17 יארד בשלוש תפיסות לטרל אואנס, שהתרברב לפני המשחק שיעלים את דארל ריוויס. לא קרה.

בראד סמית' שחקן ניו יורק ג'טס. Bill Kostroun, AP
לא סתם מוטציה. סמית' מחזיר פאנט לטאצ'דאון וגומר את המשחק/AP, Bill Kostroun

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully