וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש: "לא רואה מישהו מעל הרמה שלי בנבחרת"

הדס גרינברג

25.11.2010 / 17:43

מגן הפועל עכו מחכה לקריאה מפרננדז ומתרגש לקראת המפגש עם האקסית מבאר שבע: "זה לא משחק רגיל, התרגלנו לצמרת"

בהפועל עכו נמשכות ההכנות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע בשבת. הקבוצה תשוב לאצטדיון גרין לאחר שבשלושת השבועות האחרונים הוא עבר שזרוע. על פי אימון היום (חמישי) ובמהלך השבוע האחרון נראה כי אלי כהן יערוך שינוי אחד לעומת ההרכב שהשיג 1:1 מול מכבי פתח תקוה בשבוע שעבר, כשהקשר ליעד אלמליח יירד לספסל ובמקומו ישחק ניקולאס פלצ'וק.

מי שהמשחק יהווה עבורו רגע מרגש הוא שמעון הרוש, ששיחק בעונה שעברה בבאר שבע ויפגוש לראשונה את המועדון. "האמת שאני מתרגש כי זה לא משחק רגיל. זו קבוצה שהייתי בה בעונה שעברה, יש לי שם הרבה חברים וזה יהיה עבורי מיוחד לשחק נגדם. היא קבוצה קשה שבקושי סופגת, שמרבית השחקנים משתתפים במשחק ההגנה שלה ולכן מצפה לנו משחק קשה".

על העובדה שעכו נמצאת בדירוג השיא שלה, אמר הרוש: "האמת שהתרגלנו לזה שעכו בצמרת. היינו כבר במקום החמישי עכשיו אנחנו ברביעי, דווקא אחרי התיקו מול מכבי פתח תקוה. אנחנו שואפים להישאר בצמרת ולנסות להתבסס כמה שיותר זמן במקום הזה. אנחנו לא רוצים להיות אפיזודה חולפת".

אחרי איציק כהן ודודו גורש קיבלו זימון לנבחרת, גם הרוש מחכה לקריאה מלואיס פרננדז: "אני כל הזמן מצפה לקבל זימון במיוחד בתקופה הזו, אני לא רואה מישהו מעל הרמה שלי בנבחרת. אני מתאים לנבחרת, אעשה את שלי עד שאקבל את הזימון". איציק כהן קיבל מחמאות וציינו שהוא הציג יכולת טובה באימון הנבחרת. מוחמד כליבאת סובל מדלקת במפשעה, אבל הוא צפוי להיכלל בסגל הקבוצה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully