וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי: "אנחנו לא פחות טובים מהפועל ת"א"

25.11.2010 / 16:40

הברזילאי באימון מכבי חיפה: "לא ראיתי אותם מול בנפיקה". רפאלוב התאמן, אך עדיין לא כשיר. ורד יהיה בסגל לאשקלון

מאז המחזור השמיני, בו מכבי חיפה טיפסה לראשונה לפסגה, בקבוצה של אלישע לוי מנסים להשיג ניצחון שני ברציפות כדי לחזור אליה. במחזור הקרוב היא תצפה למעידה של אחת משתי המוליכות כדי לבסס את מעמדה בצמרת. באימון היום (חמישי) שוחח גוסטבו בוקולי עם התקשורת בנוגע למצבה של הקבוצה, לאחר התיקו בדרבי החיפאי. עוד קודם, אתמול, אמר אלישע לוי לחניכיו: "בסך הכל אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל אני מרוצה מהדרך והרצון שלכם".

"לא ראיתי את המשחק של הפועל תל אביב אתמול", פתח בוקולי את דבריו כשנשאל על ניצחונה אתמול על בנפיקה. "שיחקנו מולה לפני שבועיים ולא היה הבדל גדול. אנחנו קבוצה לא פחות טובה מהם. המטרה היא להגיע לפליאוף עם כמה שיותר נקודות ואני אופטימי לגבי זה. קבוצות משחקות נגדנו סגור ולכן קשה לנו לכבוש. לפני חודש שיחקנו פחות טוב והיום אנחנו מגיעים ליותר מצבים. כשאתה לא מבקיע הקהל לוחץ, זה טבעי בקבוצה כמו שלנו".

עידן ורד ישוב לסגל הקבוצה במשחק הקרוב באשקלון, אבל המאמן אלישע לוי היה רוצה לראות גם את ליאור רפאלוב הפצוע בהרכב. גם החלוץ שלומי אזולאי בספק למשחק ונראה כי ההחלטה הסופית תתקבל באימון המסכם. בקבוצה מרוצים מהשתלבותו של אייל גולסה בקבוצה, שעושה רושם שמאז שחזר לפציעה הוא חוזר לכושר משחק. גולסה אף תורגל לסירוגין בהרכב לסירוגין עם מוחמד גדיר, כשבשאר העמדות לא צפוי שינוי. עלי עוסמאן לא הגיע לאימון היום בטענה שהוא חולה וספק אם הוא ייכלל בסגל, אך בכל מקרה הוא לא אמור לפתוח משום שאייל משומר ימשיך בהרכב.

בקרוב מאוד תחל הנהלת הקבוצה לנהל משא ומתן עם חלק משחקניה, שעדיין לא חתמו בקבוצה לקראת חודש ינואר. ג'ון קולמה הבהיר לחבריו בקבוצה כי הוא רוצה להישאר במכבי חיפה גם בשנים הבאות, אבל הכל תלוי בהחלטה של הצוות המקצועי. כזכור, אחת הסיבות שעלולות לטרפד את המשא ומתן היא אחוז המס השולי הגבוה שעליו לשלם כמו כל אזרח ישראלי. קולמה שוהה בארץ מאז אוגוסט 2006 וזאת העונה החמישית שלו בישראל. שאר השחקנים שמסיימים חוזה הם תום אלמדון, אייל משומר, גוסטבו בוקולי ותומר חמד. הבלם/קשר אנדריי פיליאבסקי ממשיך להתאמן עם הקבוצה. ייתכן ובשבועות הקרובים יגיעו מספר שחקנים אחרים למבחנים בקבוצה.

כפי שפורסם אתמול, חיפה נקנסה בסופו של דבר ב-20 אלף שקל בלבד, ולא במשחק ללא קהל ועשרת אלפים שקל, כפי שמתחייב מהתקנון. הסיבה: העונש שהופעל נגדה על תנאי פג בחודש אוקטובר. "שחקני הפועל חיפה הלהיטו את היצרים, לא הייתה סיבה שנקבל עונש גבוה מזה", אמרו בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully