וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצ'ט: "כבר לא מתרגשים מהמקום הראשון"

הדס גרינברג

25.11.2010 / 16:28

קשר עירוני ק"ש מוכן למכבי פ"ת: "שמות לא מביאים נקודות". בדש צפוי להחליף את עמאשה בהתקפה, אלרואי כהן בספק

עירוני קרית שמונה ערכה הערב (חמישי) אימון נוסף כחלק מההכנות למשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת. בגזרת הפצועים, וויליאם נג'ובו שב לאימונים מלאים לאחר שסבל ממתיחה חזקה ולא התאמן במשך שבועיים. לעומתו, אלרואי כהן עדיין סובל ממתיחה, אך ערך אימון ראשון ורן בן שמעון יחליט בינו לבין נג'ובו בהתאם לאימון המסכם מחר. ויאם עמאשה, שקיבל מכה חזקה בעצם השוק, לא התאמן גם הערב והוא צפוי להיות מחוץ לסגל בשבת. ברק בדש יהיה האיש שיחליפו בהרכב.

לאחר הניצחון הקודם שהיה לקרית שמונה בבלומפילד, 2:4 על הפועל תל אביב, עבד רן בן שמעון על הורדה לקרקע של שחקניו, וגם השבוע לאחר הניצחון על מכבי תל אביב פעל בצורה דומה כאשר בין היתר הזכיר להם לא פעם כי על אף הניצחון היה מדובר במשחק חלש של הקבוצה.

הקשר אדריאן רוצ'ט, שהציג יכולת טובה בניצחון במחזור הקודם, אמר: "הניצחון על מכבי תל אביב זה משחק ששייך לעבר, שמחנו אחריו וכבר בתחילת השבוע התחלנו לחשוב רק על מכבי פתח תקוה. אנחנו עובדים קשה כדי לעשות תוצאה טובה בשבת". על היריבה עם החלק הקדמי המסוכן הוסיף רוצ'ט: "מכבי פתח תקוה היא קבוצה קשה ומצוינת עם חלק התקפי מסוכן, יש כאלו שאומרים אפילו הכי טוב בליגה אבל לנו יש הגנה מצוינת שהוכיחה את עצמה. טל בן חיים, עומר גולן ועומר דמארי? למדנו רק בשבת האחרונה ששמות לא תמיד מביאים את הנקודות. גם לנו יש חלק התקפי פורה ומצוין, לא סתם כבשנו הכי הרבה בליגה עד עכשיו".

על המקום הראשון שהפך לקבע לקבוצתו, אמר הקשר: "במחזורים הראשונים היה מרגש לראות שאנחנו במקום הראשון, אבל היום ההתרגשות בצד ואנחנו כבר שואפים כמה שיותר גבוה". רוצ'ט אף התייחס לעובדה שהקבוצה חוזרת לשחק בבית ולקהל הרב שמגיע השנה למגרש הביתי: "ביתנו הוא מבצרנו. השנה באמת בא יותר קהל, אם בעונות הקודמות באו אולי 1,500, אז השנה באים 4,000 אוהדים וזה מדרבן אותנו בכל פעם מחדש לנצח בשבילם. הקהל הזה מגיע כי יש לו שחקני בית להזדהות איתם ואני מקווה שגם השבת נשמח אותם". גם בשבת הקרובה מצפים בהנהלת הקבוצה לכמות נכבדת של אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully