וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הפועל פתח תקוה לא תשלח נציג לבית הדין

25.11.2010 / 8:55

בקבוצה טוענים כי אין להם נגיעה לפרשת הכרטיסים. נעים חילק את הקבוצה לשלוש, שחקנים: "הקבוצה שניצחה נבנתה במרמה"

בהפועל פתח תקוה סיפרו שהאימונים של יובל נעים מתנהלים בקצב מהיר, אולי אפילו מהיר מדי. האימון היום (חמישי) במתחם סירקין, שגרם לאדרנלין של מספר שחקנים לצאת החוצה, הוכיח עד כמה. נעים החליט לחלק את הקבוצה לשלוש קבוצות קטנות. הוא מינה את גיא צרפתי, ניסן אלקלעי ודניאל אדו לראשי קבוצות וביקש מהם לערוך בחירות, שהזכירו במידה מסוימת איך משחקים כדורגל בשכונה.

מספר שחקנים טענו בסיום האימון כי הקבוצה של גיא צרפתי, שזכתה באליפות לאחר שבעה ניצחונות רצופים, נבנתה במרמה. "הם בחרו את כל השחקנים הטובים", סיפר שחקן בקבוצה. "איך יכול להיות שבקבוצה אחת משחקים צרפתי, גל כהן, ג'ונתן אסוס, ג'וניור ויסה ואייל שן?". הקבוצות היו בנויות משבעה שחקנים. פרט לשחקנים שהוזכרו קודם לכן, בקבוצה של צרפתי שיחקו גם עידו אקסברד ושחקן נבחן חדש ממכבי השקמה רמת חן, לורן בן ארי, שגדל במכבי הרצליה.

צרפתי הגיב בסיום האימון לחבריו ואמר להם: "בכדורגל אין חברים. לפעמים צריך לדעת את מי לבחור. גל כהן לא התאמן השבוע ואייל שן חזר מפציעה, מה עוד אתם רוצים?". הדברים עוררו את זעמם של חלק מהשחקנים, שירדו מובסים מהמגרש.

בנושא אחר: פרשת הכרטיסים במסגרתה אמורה הקבוצה להגיע לבית הדין של ההתאחדות בשבוע הבא, עדיין לא הסתיימה. כעת מתכוונים ראשי הקבוצה שלא לשלוח את המנכ"ל אפי צפריר לדיון, משום שבמועדון טוענים כי אין להם נגיעה בכל הקשור לנעשה במשרד הכרטיסים.

המאמן יובל נעים מחכה לחלון ההעברות ולשחרור של מספר שחקנים מבית"ר ירושלים. שמו של קובי מויאל הוזכר השבוע, אך לא ברור האם ישוחרר מקבוצתו. את הקשר ישראל זגורי, שיושבת לשבועיים לפחות, יחליף בהרכב החלוץ הצעיר שהגיע מטוברוק, אלון תורג'מן, שיחד עם דודו ביטון מדובר בצמד השחקנים היחיד שהבקיע לזכות הקבוצה העונה. תורג'מן הבקיע את השער השני בניצחון באשדוד. הקבוצה הגישה בקשה להנפקת ויזה לחלוץ הניגרי ג'ון אונדונגו (24), מקבוצת שארקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully