וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "כולם יודעים שהשחקנים אשמים במצב"

25.11.2010 / 15:15

קפטן בית"ר ירושלים מנקה את המאמן מאשמה במצב הקבוצה. קובי מויאל תורגל בהרכב לקראת הפועל חיפה במקום עידן טל

למרות שבבית"ר ירושלים תמיד אומרים כי אצל אורי מלמיליאן האימון של יום לפני המשחק הוא הקובע ולפעמים גם הוא לא, הפתיע המאמן היום (חמישי) כשתירגל לאורך האימון את הקשר הצעיר קובי מויאל בהרכב לקראת המשחק בשבת נגד הפועל חיפה בחוץ. מויאל תורגל בקישור האחורי בצוותא עם כריסטיאן אלברז. בהגנה תירגל מלמיליאן את כריסטיאן גונזאלס ליד תומר בן יוסף כאשר משה מישאלוב תורגל עם ההרכב השני.

הדברים עדיין נתונים לשינוי, אך בכל מקרה הבשורה ממהרכב שמתורגל השבוע, פרט לשיבוצו של חן עזריאל בהרכב, היא העובדה שעידן טל מחוץ ל-11, ואחד הצעירים, קובי מויאל או שי חדד, צפוי להחליפו. כמו כן אבירם ברוכיאן צפוי להיות מתופקד כקשר החופשי באמצע כאשר חן עזריאל ועמית בן שושן יבואו מהאגפים כשסמואל יבואה בחוד. דריו פרננדז, שמתח את השריר באימון אתמול, לא התאמן היום עם הקבוצה.

ברוכיאן: "לא מעניין אותי ש-17 שנים לא ניצחנו את הפועל חיפה בחוץ"

לאחר האימון הגיעה הקבוצה לבית החולים הדסה עין כרם כדי לבקר במחלקת הילדים כחלק ממסורת קבועה של ביקור בבית החולים לפני חג החנוכה. השחקנים חילקו לילדים סופגניות, חבילות שי ומוצרי עידוד של הקבוצה.

"קצת הלחצנו את עצמנו כשרמת גן הובילה בשבת 0:2", הודה אבירם ברוכיאן בביקור. "הפכנו את התוצאה ואנו שמחים שהמשכנו את המשחק הטוב שלנו מול הפועל תל אביב. אם לא ננצח שוב אז כלום לא שווה", הוסיף בהתייחסו למשחק נגד הפועל חיפה. "אם בסוף יהיו תוצאות מתוקות אז לא אכפת לי שהדרך תהיה קשה. לפעמים כשהולך בדרך קשה אז מעריכים ועובדים קשים יותר".

על עתידו של דודו ומאמנו, אורי מלמיליאן, הוסיף הקפטן: "ברור שאורי צריך להישאר פה. כולם יודעים שהשחקנים פה אשמים ב-90 אחוזים אם לא ב-100 אחוזים במצב. דווקא אחרי הפועל תל אביב, שהיה משחק טוב שלנו, אורי אמר לנו שהשחקנים עצמם יחליטו אם להישאר או לעזוב. מי שיהיה טוב ישאר כי בית"ר רוצה שחקנים טובים, והנחילו דרך ששחקנים הבינו. אנחנו מרימים את עצמנו".

מבחינה אישית הוסיף ברוכיאן כי הוא עדיין לא מרגיש שהוא בשיא היכולת שלו: "לא שיחקתי ביכולת האמיתית שלי העונה, וגם עכשיו אני עדיין לא ביכולת המלאה שלי למרות שני המשחקים הטובים האחרונים. יש לי המון מה לתת ורצון לעבוד קשה. אני לא מקל על עצמי. אני מקווה שאשתפר עוד בעתיד ואני לא חושב שצריך לנוח. אני חושב שבשבת תראו קבוצה של לוחמים ושחקנים שמחוייבים לחולצה אותה הם לובשים". על הסטטיסטיקה שמראה שנים רבות ללא ניצחון חוץ על האדומים מהכרמל, הוסיף: "17 שנים לא ניצחנו את הפועל חיפה בחוץ? לא מעניין, אני לא מודע לזה. תמיד נבוא לנצח אבל נראה כיצד יתפתח המשחק".

עדכון ראשון: 12:29
עדכון אחרון: 15:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully