וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה צופים בחלוצים בהמלצת קפוראלה

הדס גרינברג

25.11.2010 / 11:34

הבלם הארגנטינאי המליץ לצוות המקצועי על שחקנים ממולדתו שעשויים להצטרף בינואר בעקבות האכזבה מגאגה צ'חטיאני

במכבי נתניה האיצו בימים האחרונים את המאמצים להתחזק בחלוץ בחלון העברות הקרוב בינואר. אל חלוץ מכבי חיפה, תומר חמד, שמועמד להגיע לקבוצה, מצטרפים מספר חלוצים מארגנטינה עליהם המליץ בימים האחרונים לא אחר מאשר הבלם הארגנטינאי, מריאנו קפוראלה. בצוות המקצועי בוחנים מספר קטעי וידאו של החלוצים עליהם המליץ קפוראלה כששמע שהקבוצה מחפשת חיזוק לחוד, ובמידה וחלקם ירשימו את המאמן ראובן עטר במועדון לא יהססו לזמנם למבחנים.

יש לציין כי החיפושים אחר חלוץ נעשים גם במישורים אחרים מלבד הליגה הישראלית והארגנטינאית ובמועדון מקווים להתחזק בחלוץ איכותי בינואר. הרצון להתחזק בחלק הקדמי נובע מהאכזבה מגאגה צ'חטיאנטי. החלוץ הגיאורגי מתקשה לשחזר את יכולתו מהעונה שעברה אז כבש 14 שערים במדי נס ציונה בליגה הלאומית, ועד כה לא כבש ולו שער אחד בשבעת משחקי הליגה וארבעת משחקי גביע הטוטו בהם שותף. לעומת זאת, בנתניה מרוצים מאוד מקפוראלה, ומציינים שמעבר ליכולתו על המגרש הוא נלחם עבור הקבוצה ואף עלה לשחק פצוע לא פעם אחת. גם הבלם לא מסתיר את העובדה כי הוא מרוצה בנתניה.

בתוך כך השחקנים זכו היום למנוחה לאור העובדה כי המשחק מול מכבי תל אביב מתקיים ביום שני ומחר תשוב הקבוצה לאימונים. בקבוצה מקווים להכשיר את חסיב אבן רוקון שסובל מפציעה וערך אתמול אימוני ריצה בלבד. גם קובי דג'אני שסובל מרגישות בברך לא סיים את האימון עד תומו. עדי נמני ופיראס מוגרבי ששהו על הנבחרת הצעירה יחזרו מחר לאימונים עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully