וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "זה הניצחון הכי גדול של ישראלית באירופה"

עוזר מאמן הפועל תל אביב לא ויתר גם על הליגה האירופית: "אפשר לנצח בליון". סקאוטים מויאריאל התרשמו מדה סילבה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל וקובי אליהו

הפועל תל אביב שכחה אמש (רביעי) מהמחלוקת המתוקשרת בין בעלי הקבוצה וחגגה ניצחון ראשון בליגת האלופות עם 0:3 גדול על בנפיקה ליסבון. אחרי ההצגה המרשימה של האדומים שכבר נכנסה לדפי ההיסטוריה של המועדון שכח אפילו חבר הדירקטוריון משה הראל את הפאסון עליו הוא מנסה לשמור מאז נכנס לתפקיד ועם יציאתו מבלומפילד שחרר צעקה: "הפועל הייתה אימפריה ותישאר אימפריה תמיד".

"זה הניצחון הכי גדול של קבוצה ישראלית באירופה", אמר בסיום המשחק עוזר המאמן יוסי אבוקסיס. "בעיקר בגלל שכולם ראו את הטירוף שבנפיקה באה איתו למשחק. זה לא כמו שבזמנו מכבי חיפה ניצחה את מנצ'סטר יונייטד, שעם כל הכבוד לניצחון הזה שבאמת היה גדול, מנצ'סטר באו אז עם הרכב שני והמשחק היה גארבג' טיים מבחינתם. כולם ראו שבנפיקה באו כדי להתאבד על המגרש וזה שהצלחנו לנצח אותם בתוצאה כזו זה פשוט לא להאמין".

"אני אהיה כן ואגיד שהיה לנו מזל וצריך את זה לפעמים בכדורגל", הודה עוזר המאמן. "ידענו לכבוש שערים ולא ניצחנו 0:1 מגעיל. זו לא גניבה, ועכשיו אני מאמין שאפשר לנח גם בצרפת ולהמשיך לליגה האירופית. אם הגענו לאפשרות של לשחק על מקום שלישי אז בטח שנחשוב איך עושים את זה".

מעבר לסיפוק מהניצחון בהפועל מאוד מרוצים ממשחק ההגנה של הקבוצה.ביוואן פרנסמן, שרק לפני מספר שבועות היה מועמד לעזוב בינואר, שוב חיזק את מניותיו, ונראה כי הוא ימשיך לקבל את הקרדיט לצידו של דגלאס דה סילבה גם מול מ.ס אשדוד ביום ראשון.

דה סילבה עצמו, שכבש את השער השני והציג עוד משחק נהדר, הודה פעם נוספת שהוא רוצה להתקדם לקבוצה גדולה יותר בינואר. דה סילבה, שהרשים מאוד את הסקאוטים מויאריאל שעקבו אחריו אתמול, עדיין נמצא בקשר עם ליל עמה ניהל משא ומתן ארוך הקיץ, אך הבלם לא ימתין לצרפתים אם לא יגלו רצינות בעניינו והוא מקווה לקבל הצעות טובות מקבוצות אחרות באירופה.

שהר: "אני רוצה להתחיל מחדש"

מרוויח נוסף מההצגה אתמול היה ללא ספק ערן זהבי, ולאור היכולת של הקשר והצמד שכבש גם הוא ימתין להצעות בינואר מאירופה. אם אכן בינואר יגיעו הצעות רשמיות על שחקני הקבוצה, האדומים ייקלעו לבעיה אמיתית, כיוון שחוסר התקשורת בין מוני הראל לאלי טביב והעובדה שכל אחד מהם רוצה להיות האיש שיקבל את ההחלטות גורם לכך שכרגע לא עומד על הפרק חיזוק בינואר גם אם כמה משחקני הסגל הנוכחי יימכרו.

בן שהר, עליו נכתב בימים האחרונים שירצה לעזוב בינואר את המועדון, הכחיש בתוקף כי זו כוונתו וניסה להסביר בסיום המשחק את התקופה הרעה אותה עבר: "אני מבין שיש אכזבה, כי ככה זה בארץ. באתי עם שק של ציפיות ואולי ציפו למשהו אחר ממה שיש בארץ, אולי עכשיו כשירדו הציפיות יכול להיות לי הרבה יותר טוב פה. אני רוצה להתחיל מחדש ולהראות את מה שיש בי ולעזור להפועל כי זה הכי חשוב".

"זו תקופה לא קלה", המשיך החלוץ. "אבל תמיד ידעתי שאני צריך לעבוד קשה בכדי להראות היכולות והאיכויות שלי. גם מבחינה מנטלית עברתי תקופה לא קלה, ולמשל מול בית"ר התחלתי לשמוע את הקולות מהיציעים וזה גרם אצלי לבלבול. אנשים פשוט מצפים שכל משחק שאני משחק אני צריך לכבוש ולא כבשתי. אני מקווה שאכבוש במשחקים הבאים ואתרום לפחות כמו שתרמתי עד עכשיו גם בליגת האלופות ומקווה שגם השערים יבואו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully