וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "הולך להיות קרב אמיתי"

24.11.2010 / 20:10

אחרי הניצחונות הקלים של מכבי תל אביב, דייויד בלאט צופה קרב קשה נגד קאחה לבוראל (ה', 21:45, 10 ו-5HD). איבנוביץ': "מכבי היא בין הטובות באירופה בהתקפות מעבר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב תתייצב למבחן אופי חשוב נוסף ותנסה לנקום בקאחה לבוראל על הניצחון של הספרדים במשחק הראשון מחר (חמישי, 21:45, שידור ישיר בערוץ 10 ו-5HD). בשבועות האחרונים מה שבעיקר בלט אצל הצהובים זה משחק ההגנה המשובח, וכעת ביד אליהו תנסה מכבי לשמור על זה מול אלופת ספרד ולהשיג ניצחון חמישי שישמור אותה בראשות הבית.

"אנחנו יודעים היטב איזה משחק קשה מחכה לנו, אבל מחכים לזה", אמר המאמן דייויד בלאט. "אנחנו במומנטום טוב ורוצים להמשיך בו. אני לא יודע אם זו אופרה אחרת, אבל ברור שצפוי משחק הרבה יותר קשה מהמשחקים האחרונים. למשחק הראשון מול קאחה לא הגענו במחצית הראשונה ואני צופה ומקווה שנראה משהו אחר הפעם. מה שבטוח זה שמה שעשינו עד עכשיו טוב ומוכח, אבל נצטרך להביא יותר בשביל לנצח את הקבוצה הזאת".

בלאט סיפר כי דיבר עם השחקנים על ההפסד במשחק הראשון: "המשחק הראשון עולה ובמיוחד הדרך בה הפסדנו. דיברנו על איך אנחנו יכולים לשפר את ההופעה ואת התוצאה בהתאם". על היריבה אמר המאמן: "אני חושב שויטוריה נבנתה השנה על מספר דברים שאחד מהם הוא כישרון. מה שגם נכון לגביהם זה ההמשכיות וזה לא ראינו ממכבי בשנים האחרונות. אני טוען שקבוצה גדולה בנויה על ארבעה דברים: איכות, כישרון, אימון והמשכיות. אם יש לך אותם, אתה יכול לבנות מערכת מצליחה ביותר וזה מה שאנחנו מחפשים במכבי".

בלאט התייחס להפסדים האחרונים של קאחה ביורוליג: "לא צריך לרחם עליהם. קאחה היא בין הקבוצות הטובות באירופה ובמקום הראשון בליגה הספרדית. אנחנו לא יכולים לבנות על ההפסדים שלהם". על האיכויות של הספרדים הוסיף: "קאחה קבוצה שקולעת באחוזים גבוהים מהשלוש ויש להם שחקני מהטובים באירופה מהטווח הזה. זו קבוצה שמשחקת פיק אנד רול יוצא מן הכלל ומשתמשת בשחקנים לייצר נקודות בקלות. קבוצה מאומנת, מנוסה שיודעת מה היא רוצה מעצמה, אבל גם אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים ולא קל לשחק נגדנו. יהיה קרב אמיתי". לוואלה! ספורט הוסיף בלאט: "זה בהחלט הולך להיות משחק מפתח עבורנו, מכיוון שלתוצאה מחר תהיה השפעה לגבי המיקום הסופי שלנו בבית ואנחנו מודעים לכך. זה הולך להיות משחק קשה, מאוד אגרסיבי ופיזי, בגלל שהם אגרסיביים, אבל ככה גם אנחנו. יהיה מאבק גדול".

שארפ: "למדנו מהטעויות"

דורון פרקינס, שמצליח עם יכולת אישית מצוינת להפגין הרבה ביטחון בהגנה של הצהובים, אמר: "קאחה קבוצה טובה ומאומנת. אם הם הפסידו כמה משחקים, זה לא אומר שהם לא יגיעו לשחק אגרסיבי. להיפך, הם יגיעו מאוד אגרסיביים, אבל גם אנחנו מוכנים. עשינו אימון ארוך מהרגיל, נשחק חזק וננסה להפריע למשחק שלהם. כולם מסוכנים שם, סימנו את כל הקבוצה".

דרק שארפ מקווה גם הוא לשבור את הנאחס מול הספרדים, ואמר: "אני מקווה שנצליח לנצח את קאחה לבוראל סוף סוף אחרי כמה שנים מכיוון שזה לא כל כך הלך לנו. הפעם החבר'ה יודעים טוב מאוד מול מה אנחנו מתמודדים ואני בטוח שנגיע מוכנים הרבה יותר למשחק הזה".

"למדנו את הטעויות מהמשחק הראשון והבנו איפה שגינו, קאחה לבוראל לימדה אותנו לקח במשחק הראשון ואנחנו היינו חכמים מספיק ללמוד מכך ולדעת מה אנחנו צריכים לעשות טוב יותר", המשיך הקפטן. "אנחנו עובדים קשה ונראה מה זה ידרוש מאיתנו בכדי להשאיר את הניצחון בבית".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בקאחה לבוראל מקווים לעצור את המפולת

בקאחה לבוראל המשחק ביום חמישי נגד מכבי תל אביב הוא לא רק על יוקרה וכבוד, אלא בעיקר על ניסיון לחזור לתלם. אלופת ספרד, שהביסה בסיבוב הקודם את הצהובים, נקלעה למשבר ביורוליג עם שלושה הפסדים רצופים, וכעת שחקניו של דושקו איבנוביץ' מקווים לצאת לדרך חדשה דווקא ביד אליהו.

"זה כבוד עבורי לשחק בתל אביב באולם הזה עם מועדון שיש לו מסורת", אמר איבנוביץ' לקראת ההתמודדות. "ממה שראיתי, מכבי משחקת טוב יותר, מהר יותר וקולעת סלים קלים. אני חושב שהם בין הקבוצות הטובות באירופה מבחינת התקפות המעבר. כל משחק הוא חשוב לגבי העתיד שלנו, ואפילו שכל אחד יכול לעשות את כל החישובים בעולם, הדבר הכי חשוב הוא עדיין לשחק ממשחק למשחק".

מרכוס הייסליפ, שחזר מפציעה והחמיץ את המפגש הקודם מול הצהובים, מקווה להמשיך ולהשתפר אחרי ששיחק ארבע דקות נגד ז'לגיריס שבהן קלע שלוש נקודות. "התגברתי על הפציעה מבחינה בריאותית ואני מוכן לשחק נגד מכבי", הצהיר הפורוורד האמריקאי. "כבר שיחקתי כמה דקות ואני מרגיש נוח".

על חשיבות המשחק הוסיף הייסליפ: "המשחק הזה חשוב מבחינתנו כדי להתגבר על שלושת ההפסדים הרצופים, ואנחנו נעשה את המיטב כדי לנסות לזכות בניצחון. אנחנו יודעים שניצחון בתל אביב זה קשה מאוד מכיוון שהם משחקים מצוין בהגנה בבית. אנחנו צריכים להישאר מרוכזים ולנסות לשחק כקבוצה ולנצח. ניצחנו אותם במחזור הפתיחה ואני חושב שאנחנו יכולים לעשות זאת שוב. המפתח הוא תמיד הגנה והריבאונדים".

עדכון ראשון: 17:45
עדכון אחרון: 20:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully