וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריסטיאן אלברז בדרך לאלופת פרו

24.11.2010 / 16:23

התקשורת הפרואנית מדווחת כי אוניברסיטריו תודיע עד סוף השבוע על צירופו של מגן בית"ר ירושלים, שקרוב לסיכום

כריסטיאן אלברז בדרך החוצה מבית"ר ירושלים. התקשורת הפרואנית מדווחת כי המגן הצ'יליאני יעבור בינואר לשורות האלופה, אוניברסיטריו, לקראת פתיחת עונת 2011 בחודש פברואר. על פי הדיווח, תנאיו הכספיים של המגן קרובים לסיכום והודעה רשמית תצא עד סוף השבוע, אחרי שנציגיו יסגרו את כל הקצוות שנותרו פתוחים.

המגן, שיחגוג 31 בינואר, שב הקיץ לבית"ר ירושלים אחרי ששיחק בצ'יאפאס המקסיקנית. אלברז פתח באיחור את העונה בגלל פציעה ועד כה לא הצליח לשחזר את יכולתו הטובה. לאחרונה, הסיט המאמן אורי מלמיליאן את המגן לתפקיד הקשר האחורי וזאת על מנת להעניק דקות משחק לאלי דסה בעמדת המגן הימני.

בבית"ר ירושלים לא צפויים להערים קשיים למהלך כזה, שכן שחרורו של הצ'יליאני, אחד המשתכרים הגבוהים בסגל, יחסוך הרבה כסף ויעזור לקופה הדלילה. כזכור, בקיץ הגיע אלברז לסיכום עם בית"ר לפיו יקבל את השכר שהגיעו לו לעונת 2010/11 בסך 250 אלף יורו לתקופה של שנתיים. בנוסף לעלויות הגבוהות, בירושלים יעדיפו להמשיך ולקדם את דסה ולכן לא ילחמו להשאיר את אלברז.

בתוך כך, הקבוצה ממשיכה בהכנותיה לקראת משחקה נגד הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-12 בליגה בקריית אליעזר. באימון הבוקר שנערך היום הקפטן אבירם ברוכיאן, שחש במעט כאבים, נטש את האימון כחצי שעה לאחר פתיחתו, אך צפוי להיות כשיר למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully