וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי ב-NFL: מתאבן עם שלוש מנות

24.11.2010 / 11:35

ניו אינגלנד תתארח בדטרויט, דאלאס תתמודד בבית עם ניו אורלינס והג'טס יסגרו את הלילה במשחק עם סינסינטי

משחקי השבוע ה-12 ב-NFL ייצאו מחר (חמישי) לדרך במתכונת המורחבת הרגילה של חג ההודיה, עם שלושה מפגשים.

דטרויט (8:2) - ניו אינגלנד (2:8) - 19:30, ESPN

הפטריוטס ניצחו בפיטסבורג ואת אינדיאנפוליס, שתי קבוצות עם פוטנציאל לסופרבול, וזהו בדיוק משחק מהסוג שבו יש להם חשש ליפול. ניו אינגלנד תפגוש את שון היל, לא בדיוק בקליבר של פייטון מאנינג, אבל תצטרך להתמקד בקלווין "מגהטרון" ג'ונסון, שבשבועות האחרונים חזר להיות תופס בלתי עציר. טום בריידי החמיץ אימון בגלל הפציעה ברגל, אך אף אחד לא חושב שלא ישחק.

התחזית: ניצחון לא פשוט לניו אינגלנד


דאלאס (7:3) - ניו אורלינס (3:7) - 23:15 - FOX

הסיינטס ממשיכים לנצח תוך הפגנת שיפור ביכולת, אבל סובלים מבעיה קשה בגזרת הרצים, לאחר שכריס אייבורי, הרץ השלישי של הקבוצה, נפגע במשחק מול סיאטל, וכרגע לא ידוע אם ישחק, כשבנוסף, רג'י בוש חזר סופסוף להתאמן, אולם לא צפוי לשחק ופייר תומאס לא כשיר. הקאובויס, נישאים על ההתלהבות מהמאמן החדש ג'ייסון גארט, רשמו שני ניצחונות רצופים תוך תצוגות התקפיות טובות ומקווים לעקוץ גם את האלופה.

התחזית: ניצחון לסיינטס


ניו יורק ג'טס (2:8) - סינסינטי (8:2)

שתי קבוצות עם יעדים שונים לחלוטין ייפגשו במדולנדס. הג'טס לא מפסיקים לייצר יש מאין בגזרת הניצחונות, בעוד הבנגאלס כל הזמן מוצאים דרכים חדשות להפסיד. מארק סאנצ'ז יעמוד מול הגנה שהרשתה 39 נקודות לבפאלו במחצית השניה, אולם צריך לזכור שהג'טס התקשו גם נגד המסננת מיוסטון, ככה שזו לא ערובה להצלחה. מצד שני, הבנגאלס כל כך שפופים, רוצים שהעונה תיגמר וגם זוכרים היטב את הסוויפ שהסילונים עשו להם בעונה שעברה, עם ניצחון על האפס במחזור האחרון וסילוק מהפלייאוף בשבוע שלאחר מכן.

התחזית: ניצחון לג'טס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully