וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היין לא מוצא את היאנג

יובל קליין

24.11.2010 / 12:25

החיבור בין ג'ף פישר לווינס יאנג לעולם לא יעבוד, אבל הבעלים באד אדאמס לא מוותר על שניהם. יובל קליין על הפרשייה

אם הסדרה "מחוברים" הייתה עולה לשידור בארה"ב, וינס יאנג היה חייב להיות חלק ממנה. רק עם מונולוגים אישים של יאנג מול המצלמה אולי נוכל להבין מה עובר בראש של הק"ב של טנסי. תדמיינו אותו יושב לאחר המשחק האחרון בקדילאק אסקלייד השחורה שלו ופותח את הפה על ג'ף פישר. אין ספק, איכות טלוויזיונית וכבונוס, נזכה לצפות במה שהולך במועדוני החשפנות של דאלאס. יש יותר מדי דרמה סביב יאנג, דרמה שמתאימה לתופסים יותר מאשר לק"ב. פרשה רודפת פרשה, פציעה רודפת פציעה ובעיות פסיכולוגית מונעות מיאנג לעמוד בציפיות אחרי קריירת קולג' מפוארת.

ביום ראשון נפצע יאנג בבוהן וירד לספסל. מאמן טנסי ג'ף פישר נאלץ להכניס את הק"ב השלישי, ראסטי סמית', משום שגם קרי קולינס פצוע. יאנג עוד התעקש לחזור, אבל פישר כנראה הבין את חומרת הפציעה והשאיר אותו ממורמר על הספסל. בסיום המשחק, אותו הטייטאנס הפסידו בהארכה, הוריד יאנג את החולצה וזרק אותה לקהל. פישר, שראה את זה, התעמת עם יאנג בחדר ההלבשה, עימות שהיה קרוב מאוד להפוך לפיזי.

העימות לא הגיע משום מקום. נדמה שגם יאנג וגם פישר לא סובלים יותר אחד את השני. פישר לא מאמין שיאנג יכול לקחת אותו לפלייאוף ויאנג לא מאמין שפישר צריך לאמן את הקבוצה. ככה שלא נראה איך שניהם יכולים להישאר בטנסי גם בעונה הבאה. ההחלטה הייתה חייבת לבוא, אך בניגוד מוחלט למה שקרה בחדר ההלבשה, החליט הבעלים של הטייטאנס על אופציה ג'. באד אדאמס ענה לשאלה האם יאנג ימשיך גם בעונה הבאה ב"או גוד, כן". אז יאנג מתוכנן להמשיך לעונה שישית עם 12 מיליון דולר ופישר עם חוזה לעונה 17 בנשוויל.

מה יכול הרוקי לעשות?

אין ק"ב אחר בליגה שמקבל תמיכה כזאת מהבעלים שלו. דונובן מקנאב וברט פארב יכלו לחלום על אדאמס בראש הקבוצה שלהם. החיבור בין יאנג לאדאמס נובע ממדינת הולדתם. אדאמס בן ה-87, הוא טקסאני גאה שראה איך יאנג, יליד העיר יוסטון, מוביל את הלונגהורנס לניצחון ברוז-בול מול USC . הוא לא יכול היה לוותר על האופציה לבחור ביאנג ולראות אותו משחק בנשוויל כמו ששיחק באוסטין. מאז אותה בחירת דראפט, שלוש פעמים מחה פישר בפני אדאמס על היכולת וההתנהגות של הק"ב, אבל אדאמס תמיד עמד לצדו של יאנג, וכך גם היה אתמול.

הבעיה של יאנג היא שהוא לא מסוגל לקבל ביקורת. בכל פעם שפישר ניסה להעיר לק"ב, יאנג סירב להקשיב ולפעמים גם ענה בחוצפה. קריירת הקולג' המפוארת שלו נתנה לו הרגשה של כל יכול, אבל הוא חייב להבין שהוא לא משחק יותר מול ילדים בן 19 ובימים שהוא היה בחיתולים, פישר כבר אימן בליגה.

בין כל הדיונים הללו, התברר שהפציעה של יאנג חמורה עד כדי כך שהוא חייב ניתוח שישבית אותו לשאר העונה. פישר חשב שהוקל עליו והוא לא יצטרך להתמודד יותר עם הבעיות של יאנג, אבל כבר אתמול וינס החליט לעשות מעשה ג'ורג' קוסטנזה ולהגיע למועדון כאילו כלום לא קרה ביום שלפני. פישר סירב להכניס את יאנג לאסיפת הקבוצה ושלח אותו הביתה.

עם כל הכבוד לסאגת יאנג-פישר, טנסי עדיין בתמונת הפלייאוף וההפסד ביום ראשון היה מיותר לחלוטין. הקבוצה עם מאזן 5:5 ובבית שבו ג'קסונוויל מובילה (איך דבר כזה קרה?) הכל יכול לקרות. כריס ג'ונסון יכול לחורר כל הגנה בליגה, וששת המשחקים הבאים של הקבוצה הם מול קבוצות חסר יכולת הגנתית לעצור את הרץ האחורי כמו יוסטון (פעמיים), ג'קסונוויל, צ'יפס וקולטס (פעמיים). נראה איך יתנהג פישר עם ק"ב רוקי לשני המשחקים הקרובים לפחות, ועדיין לא ראינו איך רנדי מוס משתלב בקבוצה. הרבה שאלות יש סביב הטייטאנס והתשובות יבואו ברגליים של ג'ונסון.

בקטנה

קבוצה נוספת שצריכה לקבל צל"ש היא בפאלו. כן, כן, הגיע הזמן לפרגן לבילס, לריאן פיצפטריק וסטיב ג'ונסון. שני הניצחונות הרצופים היו באוויר, הקבוצה נתנה תצוגות התקפיות טובות, אבל נכשלה בחלק ההגנתי. השילוב של פיצפטריק וג'ונסון היה קטלני במשחק האחרון מול הנמושה החדשה של הליגה, סינסינטי בנגאלס. ג'ונסון סיים עם 3 ט"ד שאותם הוא חגג בסטייל עם חולצה "why so serious" כעקיצה לטרל אואנס ואוצ'וסינקו, שהחליטו לקרוא לעצמם באטמן ורובין.

הבעיה של אוהדי הבילס עם הניצחונות האחרונים של הקבוצה, היא שהם כבר ראו איך רוג'ר גודל מכריז בניו יורק על אנדרו לאק מסטנפורד כבחירה הראשונה של הבילס. עכשיו לאק, שהראה השבוע שהוא גם יכול לרוץ, מתקרב לקרוליינה, שם אין שום תקוות לניצחונות עד סוף העונה. אוהדי הבילס, ביניהם ביל קלינטון, כנראה ימשיכו לחלום על לאק במדי הבילס בזמן שהם מחזיקים אצבעות לפנתרס. בעצם, לקלינטון יש חלומות אחרים, כאלה שמשותפים דווקא לו ולווינס יאנג, על מועדוני חשפנות בדאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully