וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של דראפיץ' בסכנין מתערער

24.11.2010 / 12:00

המתח בין המאמן לשחקני הקבוצה הגיע לשיא עם השעייתם של חן, כהן ולוזון. הבעיה: פיטוריו לפני ינואר יעלו לקבוצה ביוקר

חרף הבעיות הכלכליות והניהוליות בבני סכנין, והעובדה שעל הקווים של הקבוצה עמדו כבר שלושה מאמנים בחמשת החודשים האחרונים, נראה שגם מעמדו של סלובודן דראפיץ' בקבוצה מתחיל להתערער. הרקע לדברים נעוץ בהשעייתם הבוקר (רביעי) של שלושת שחקני הקבוצה, טל חן, יניב לוזון ולירן כהן וכן בצורה בה הדבר נעשה.

לטענתו של דראפיץ', השלושה איחרו אתמול לאימון, לא הורשו להשתתף בו ועזבו את המקום. בגלל שהם לא נשארו לצפות באימון, המאמן החליט להשעותם, אלא שהוא אפילו לא טרח להודיע להם על כך בעצמו והעדיף לשלוח את הקפטן מאיר כהן לבשר להם. זהו לא העימות הראשון של דראפיץ' עם שחקנים בקבוצה בתקופה הקצרה שלו בקבוצה והיחסים בינו לבין חלק נרחב מחברי הסגל כל כך מעורערים, עד שבמועדון יש גם מי שחושש שהשחקנים יעשו שביתה איטלקית.

לפיכך בהנהלת סכנין שוקלים את עתידו של דראפיץ', אך החלפה שלו כבר עכשיו תהיה משימה קשה מאוד מבחינה כלכלית מכיוון שבחוזהו סעיף לפיו אם הוא יפוטר לפני ינואר, על הקבוצה יהיה לשלם לו את מלוא שכרו עד לתום עונת 2011/12. יחד עם זאת, לא מן הנמנע שהוא יסיים את תפקידו בסכנין וזאת במידה שהצדדים יגיעו לסיכום או שהמועדון ימצא מימון להחלפתו. כמו כן חשוב להזכיר שביום שבת תפגוש הקבוצה את הפועל רמת גן למשחק תחתית חשוב, כשלתוצאה תהיה השפעה מכרעת על מעמדו של דראפיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully