וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזל של מכבי חיפה: עונש התנאי הסתיים באוקטובר

24.11.2010 / 10:58

בקבוצה שתעמוד היום לדין בדקו בהתאחדות ונשמו לרווחה, כנראה שיספגו רק קנס. הבעיה במו"מ עם קולמה: רמת המיסוי

במכבי חיפה נשמו אתמול לרווחה, כשבדקו האם עונש התנאי העומד נגד הקבוצה מהמשחק בעונה שעברה נגד בית"ר ירושלים עדיין תקף. הבדיקה שערך המועדון ברישומי ההתאחדות גילתה כי העונש הסתיים במהלך חודש אוקטובר, לפני קצת יותר מחודש. המשמעות: הקבוצה יכלה לספוג היום בבית הדין (תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים) משחק ביתי ללא קהל בעוד שני מחזורים, במשחק הבית מול הפועל עכו, אך תסתפק כנראה בקנס כספי. על פי ההערכות, הקבוצה תספוג היום קנס של בין 10,000 ל-20,000 שקל בלבד. העונש הקודם שספגה הקבוצה היה קנס של 20 אלף שקל, בגין אירועי המשחק ביוני 2009 מול בית"ר ירושלים. אם הקבוצה הייתה מבצעת את העבירה בתוך שנה, היא הייתה סופגת גם קנס גדול יותר. בסעיף האישום נכתב כי "העונש עומד ותלוי עד ה-4 לאוקטובר 2010", סעיף שהתבטל יומיים לאחר משחק הליגה מול אותה בית"ר ירושלים, במסגרת המחזור החמישי של העונה הנוכחית. במכבי חיפה מתכוונים לטעון בבית הדין כי שחקני הפועל חיפה הם שהלהיטו את היצרים, אך יגנו את המעשה של האוהדים.

הנהלת הקבוצה הודיעה לחלק מהשחקנים המסיימים את החוזה בתום העונה כי בחודש ינואר יחלו משאים ומתנים עם חלקם בנוגע להארכת החוזה. ברשימה נמצאים בין היתר תום אלמדון, אייל משומר, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי ותומר חמד. לגבי קולמה, מתברר כי העונה רמת המיסוי של השחקן עלתה, והוא איננו משלם 25 אחוז מס, כמו בעונה הקודמת, אלא כמעט 40 אחוז. ככל שהדבר יהיה תלוי בסיבות מקצועיות, הנטייה בחיפה היא להמשיך את ההתקשרות, אך ייתכן שיתגלו פערים במשא ומתן בגלל רמת המיסוי של הקשר הקולומביאני שהגיע ארצה באוגוסט 2006.

כפי שפורסם אתמול, במועדון מקווים שולדימיר דבאלישווילי ישפר את יכולתו כדי שיוכלו למכור אותו בחודש ינואר ולהביא במקומו חלוץ אחר ברמה גבוהה. אם דבאלישווילי לא יימכר בסכום של מיליון יורו לפחות, חיפה לא תחתים חלוץ בכיר. "זה לא הזמן להוריד לו את הביטחון", אמרו בחיפה. "כדי למכור אותו צריך שיחזור להבקיע". בתקשורת הרוסית הרחיבו הבוקר בנוגע להגעה של הבלם-קשר אנדריי פיליאבסקי למבחנים בקבוצה. עידן ורד אמור לשוב לסגל מול הפועל אשקלון ויתחרה על חולצת ההרכב. במועדון ישנה שביעות רצון מהחזרה של אייל גולסה למגרשים. הקשר ליאור רפאלוב ייבדק היום על מנת לברר מה חומרת הפציעה ממנה הוא סובל ובינתיים הוא בספק למפגש.

מכבי חיפה הודיעה כי החלוץ אלכסנדר זהבי שזומן לסגל נבחרת ארצות הברית ויצא לאימונים בתחילת השבוע, קיבל במקביל זימון לנבחרת ישראל, אבל העדיף את ההצעה של האמריקאים וימשיך להתאמן שם.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully