וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "הישג נפלא וניצחון חשוב"

23.11.2010 / 23:40

מאמן הפועל ירושלים חגג את הניצחון על קחאסול בספרד. סולומון: "זה רק עוד שלב בדרך להשגת המטרות שלנו העונה"

בכל שנה ישנן לא מעט ציפיות בהפועל ירושלים להגיע רחוק באירופה, ולזכות בתארים- עדיף אליפות- בארץ הקודש. העונה אמנם עוד בשלבים מוקדמים, אבל ההופעה הערב (שלישי) של קבוצתו של עודד קטש מול קאחסול סביליה בספרד הצליחה לנטוע הרבה תקווה בלבבות האוהדים. ירושלים הציגה משחק לחימה נהדר, הציגה הרבה אופי ובעיקר נהנתה ממשחק נהדר של וויל סולומון ויוגב אוחיון, שבציפורניים הובילו את קבוצתם לניצחון 72:76, שהופך את קבוצתם למועמדת לעלות לשב הבא מהמקום הראשון בבית.

החדשות הרעות בקרב הקבוצה, אולי כפועל יוצא מהסגל שהתקצר בשבועות האחרונים, נמצאות בפן הבריאותי. יובל נעימי לא שיחק עקב מתיחה במפשעה, כאשר ג'ייסון ריץ' ובריאן רנדל סובלים ממתיחות בשריר הירך, ו-וויל סולומון מתח את שריר הירך האחורי. כל הארבעה נמצאים בספק למשחק הליגה הקרוב של הירושלמים, מול עירוני ראשון לציון ביום שבת הקרוב.

מאמן הקבוצה, עודד קטש אמר לאתר הרשמי של קבוצה: "זה הישג נפלא וניצחון חשוב. הצלחנו לשלוט בקצב המשחק כמעט לכל אורכו. הצגנו משחק הגנה אגרסיבי ופיזי והקשנו על סביליה גם בהתקפה וגם בהגנה. כל הכבוד לשחקנים שנתנו משחק יוצא מן הכלל מול קבוצה ספרדית נוקשה". על ההמשך אמר המאמן: "הפנים שלנו קדימה והרצון הוא להמשיך את המומנטום החיובי גם באירופה וגם בליגה".

כוכב המשחק עבור ירושלים היה ללא ספק וויל סולומון, שסיים עם 26 נקודות ובעיקר הציג נחישות לאורך כל המשחק. "עשינו הכנה מושלמת ולמדנו את סביליה לפרטי פרטים", אמר השחקן בסיום. "כל השחקנים נתנו הכל על הפרקט והניצחון בהחלט הגיע לנו. קשה לצאת מספרד עם ניצחון וזה רק מעצים את ההישג שלנו הערב. כיף לנצח, אבל עדיין מצפה לנו דרך ארוכה בכל המסגרות. זהו עוד שלב בדרך להשגת המטרות שלנו העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully