וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בנתניה: "חייבים להשתפר עוד הרבה"

הדס גרינברג

23.11.2010 / 21:06

בקבוצה החלו בהכנות לקראת מכבי ת"א: "חיה פצועה היא חיה מסוכנת". בצוות המקצועי מרוצים מיכולתם של ימפולסקי ומוגרבי

במכבי נתניה החלו בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני. במועדון התייחסו לתיקו 0:0 מול בני יהודה בשבת ואמרו כי על אף המשחק החלש של שתי הקבוצות נראה שיפור בהנעת הכדור ובמצבים אליהם הגיעה הקבוצה. "השתפרנו קצת מאז ההפסד לקרית שמונה וזה כבר מעודד, אבל אנחנו חייבים להשתפר הרבה יותר כדי לשחק את הכדורגל שאנחנו יודעים לתת", אמר היום שחקן בקבוצה שלא מזלזל ביריבה הקרובה מכבי תל אביב, שסובלת מתקופה רעה ואף הדגיש: "חיה פצועה היא חיה מסוכנת".

החלוץ הגיאורגי גאגה צ'חטיאני, שנעדר בשבוע האחרון בשל פציעה, שב להתאמן עם הקבוצה. צ'חטיאני נמצא רגל וחצי מחוץ לקבוצה כאשר בצוות המקצועי מעוניינים להתחזק בחלוץ על חשבונו של הגיאורגי שמאכזב מפתיחת העונה. צ'חטיאני קיבל עד כה 122 דקות במסגרת שבעה משחקים בהם עלה מהספסל ובמאזנו 0 שערים ו-0 בישולים. אחד המועמדים להצטרף על חשבונו הוא החלוץ תומר חמד, שלא מקבל דקות משחק במכבי חיפה ומאוכזב ממעמדו. יש סיכוי גבוה שיושאל בינואר מהירוקים. יחד עם זאת, נתניה היא לא היחידה שמעוניינת בחלוץ, אלא גם הפועל חיפה ובני סכנין נמצאות במרוץ.

מי שבנתניה דווקא כן מרוצים ממנו בחלק ההתקפי הוא דלה ימפולסקי, שבשבת האחרונה הטריד רבות את דלה איינוגבה. שחקן נוסף בחוליה הקדמית שמציג שיפור ביכולתו הוא פיראס מוגרבי שאף משתייך לנבחרת הצעירה. מוגרבי זכה לאחרונה למחמאות מהצוות המקצועי גם לאחר משחק הנבחרת וגם לאור השתפרותו במסגרת הקבוצתית. מחר (רביעי) מוגרבי ועדי נמני יעדרו מאימון הקבוצה לאור אימון כפול שעושה הנבחרת הצעירה. בקבוצה מקווים כי החלוץ המצטיין אחמד סבע, שכבש מתחילת העונה 5 שערים, ישוב לעשות זאת מול מכבי תל אביב לאחר שלא כבש בשלושת המחזורים האחרונים. אגב, אוראל דגני וקובי שהו עם הנבחרת, והצטרפו אל אימון הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully