וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור מרטינז בדטרויט, המילטון MVP

23.11.2010 / 21:38

התופס לא נענה לחיזורי הרד סוקס וחתם בטייגרס על חוזה של 50 מיליון דולר לארבע שנים. המילטון ניצח במירוץ ב-AL

ג'וש המילטון, האאוטפילדר של טקסס ריינג'רס, זכה הערב (שלישי) בתואר ה-MVP של חטיבת ה-AL. המילטון, שסייע לריינג'רס להגיע לוורלד סירייס, קיבל 22 קולות למקום הראשון, לפני מיגל קבררה מדטרויט (5), רובינסון קאנו מהיאנקיז (0 למקום הראשון, הגיע שלישי בסך הכל) וחוזה באוטיסטה מטורונטו (1).

"לא היינו עושים מה שעשינו בלעדיו", אמר נולאן ריאן, מבעלי הריינג'רס. המילטון עבר קריירה הפכפכה שבמסגרתה התמכר לאלכוהול והועף מסינסינטי. בטקסס הוא מצא בית נוח, כשהשנה הפליא עם אחוז החבטה הגבוה ביותר במייג'ורס, 35.9.

ויקטור מרטינז יהיה טייגר בעונה הקרובה. התופס, שהגיע לבוסטון באמצע 2009 ומימש בה את יתרת חוזהו בקליבלנד, הפך לשחקן חופשי לאחר תום העונה. הרד סוקס מאוד רצו אותו, אולם וי-מארט העדיף הצעה של 50 מיליון דולר לארבע שנים. "זה תמיד מגיע לשורה התחתונה של דולרים ומספר שנים", אמר ת'יאו אפשטיין, ה-GM של בוסטון, שהציעה 36 מיליון דולר לשלוש שנים.

בגזרת דרק ג'יטר, דבר אחד כבר ידוע: היאנקיז לא יציעו לו ללכת לבוררות. ביום שלישי יפוג הדדליין שלהם להחתמת השחקן, שעמו הם מתקשים להגיע לסיכום. היאנקיז הציעו לג'יטר חוזה של 45 מיליון דולר לשלוש שנים. בוררות צפויה לפסוק סכום של יותר מ-20 מיליון דולר, והיאנקיז לא מעוניינים לשלם שכר כל כך גבוה פר עונה. ג'יטר צפוי לחתום בסופו של דבר ביאנקיז.

מי שכן חתם הוא אוברי האף, מכוכבי האליפות של סן פרנסיסקו, שזכה לחוזה מרשים של 22 מיליון דולר לשתי עונות. מי שעוד חתם לשנתיים הוא טרי קולינס, שמונה רשמית למאמן המטס. פילדלפיה הציעה לג'ייסון וורת' ללכת לבוררות וגילויים חדשים מספרים כי סקוט בוראס, הסוכן הכי חזק בעולם הבייסבול, הלווה כספים למשפחות מצוקה של פרוספקטים מבטיחים ברפובליקה הדומיניקנית במטרה להבטיח שיפרוש עליהם את חסותו. בוראס טוען כי לא עשה דבר המנוגד לחוקי איגוד השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully