וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן לשחקניו: "לא שיחקתם חכם נגד פתח תקוה"

הדס גרינברג

23.11.2010 / 18:00

מאמן הפועל עכו מקווה ששחקניו יתפקדו טוב יותר מול קבוצות שמסתגרות. כליבאת, שעדיין סובל מפציעה במפשעה, לא התאמן

שחקני הפועל עכו שבו היום (שלישי) להתאמן בהיקף מלא לאחר ה-0:0 נגד מכבי פתח תקוה בשבת. בימים ראשון ושני קיבלו ה-11 שפתחו בהרכב יומיים של חופש, בעוד יתר השחקנים החלו להתאמן כבר מאתמול לקראת המשחק בשבת נגד הפועל באר שבע. למעט מוחמד כליבאת, שעדיין סובל מפציעה במפשעה, כל השחקנים התאמנו הערב, כאשר כליבאת, שעלה כמחליף במשחק האחרון, צפוי לעבור טיפולים במשך השבוע והוא אמור להיות כשיר למשחק, אך עדיין לא אמור לפתוח בהרכב.

בעכו לא מסתירים את האכזבה מהיכולת שהציגו השחקנים נגד פתח תקוה, כאשר רבים מהשחקנים ציינו כי זה היה משחק חלש מצד שתי הקבוצות, וכך גם הרגיש מאמן הקבוצה, אלי כהן, שפנה לשחקניו באסיפה ואמר להם: "זה היה המשחק הכי פחות טוב שלנו בתקופה האחרונה. לא שיחקתם חכם במיוחד מול ההסתגרות של מכבי פתח תקוה. בהמשך אני מקווה שנדע טוב יותר איך להתמודד מול הסתגרות של קבוצות מולנו".

בהפועל עכו מתייחסים לכך שהמשחקים הבאים צפויים להיות הרבה יותר קשים לאור העובדה שקבוצות הליגה כבר למדו אותם. בעכו משערים שגם הפועל באר שבע תסתגר בשבת באיצטדיון גרין. האיצטדיון בו מתאמנת הקבוצה בעכו עובר שזרוע ולכן החל ממחר תחל הקבוצה להתאמן בירכא ולסירוגין גם במגרש הישן בגבעת נפוליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully