וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "נשמח לתיקו בחיפה, הכי חשובה היציבות"

23.11.2010 / 16:07

שחקנים בקבוצה ריאליים לקראת המפגש מול האדומים. שחקני נבחרת הנוער, מאיר אלקבץ ותומר ירוחם, חתמו לחמש שנים

מגן קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, תומר ירוחם בן ה-17 וחצי, חתם הבוקר (שלישי) על חוזה לחמש עונות במועדון ומיד לאחר החתימה הצטרף לאימון הקבוצה הבוגרת. בנוסף אליו חתם על חוזה זהה גם החלוץ מאיר אלקבץ (בנו של שחקן העבר ראובן אלקבץ).

השניים, שמשחקים בנבחרת הנוער, ישתייכו במהלך העונה הקרובה לקבוצת הנוער, כשבמקביל ישמשו כשחקני הסגל המורחב של הקבוצה הבוגרת. אלקבץ אמר לאתר הרשמי של הקבוצה לאחר החתימה: "זהו רגע מרגש מאוד עבורי, גדלתי אומנם בבית שחי ונושם עד היום את קרית גת, אבל אחרי מספר שנים במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים אני שמח ומאושר שניתנה לי ההזדמנות לחתום על חוזה ולהצטרף לקבוצה גדולה".

המגן תומר ירוחם, שהגיע ממכבי תל אביב לאקדמיה של המועדון, אמר: "כל שחקן נוער חולם לחתום במועדון אותו הוא אוהד והיום גם אני הגשמתי את החלום הזה. התרגשתי מאוד להתאמן היום עם הקבוצה הבוגרת". בנוסף לירוחם ואלקבץ, שני שחקני נוער נוספים הצטרפו הבוקר לאימון הקבוצה הבוגרת: החלוץ-קשר עומר נחמני בן ה-17 (אחיו של עדן נחמני) והקשר עדן ספוקויני.

למרות הניצחון בשבת נגד הפועל רמת גן (2:3), בקבוצה לא משדרים יותר מדי אופטימיות. היכולת החלשה במחצית הראשונה והתקופה שקדמה למשחק נגד הפועל תל אביב הופכת את שחקני הקבוצה ואנשי המועדון להיות מאוד זהירים וסקפטיים לגבי ההגדרה לפיה בית"ר יצאה מהמשבר.

בשבת תצא בית"ר למשחק חוץ מול הפועל חיפה ושחקני הקבוצה דיברו ביניהם באימון ומבינים היטב כי הם הולכים למשחק קשה. שחקן בקבוצה סיפר: "ראינו אותם מול מכבי חיפה שנתנה הכל, והם עדיין לא ספגו שער והגיעו למצבים. בכלל, הם ניצחו את הפועל תל אביב וסיימו בתיקו גם מול מכבי תל אביב אז ברור שאם לא נתייחס אליהם כמו שהתייחסנו למשחק מול הפועל תל אביב נקבל בראש. אנחנו תמיד רוצים לנצח אבל הכי חשוב בשלב זה לשמור על יציבות ואם נחזור משם עם תיקו נהיה מרוצים".

מהאימון נעדרו אבירם ואביתר ברוכיאן ואריאל הרוש, שהוזמנו ליום אימונים מיוחד של הנבחרת, כאשר כמובן חסרו הפצועים דן איינבינדר וסטיבן כהן וגם משה מישאלוב שעדיין לא חזר לאימונים מלאים עם הקבוצה. בצוות המקצועי אמרו עליו: "הוא אחד השחקנים החשובים של הקבוצה וחשוב שיהיה כשיר. הוא מביא הרבה לב ונשמה ויורק דם על כל כדור וזה הדבר הכי חשוב בקבוצה במצב שלנו". ללא קשר, מלמיליאן יצטרך להחליט מי ימלא את המשבצת בקישור לאחר שאיינבינדר וכהן נפצעו אחד אחרי השני וההערכה היא כי חן עזריאל ימשיך ויקבל את הקרדיט ואילו מישאלוב, במידה ויהיה כשיר, יחליף את כריסטיאן גונזלס בהגנה.

אגב, למרות השקט היחסי בגזרה, בבית"ר לא נרגעים מהעונשים שספגו בבית הדין או יותר נכון מהעונשים המאיימים להגיע בדמות הורדת נקודות ומשחקים נוספים ללא קהל ושוברים את הראש על כל תכנית אלטרנטיבית שתוכל לסייע להם לטפל בקריאות הגזעניות, הן במשחקי הבית והן במשחקי החוץ. נכון להיום, במועדון מבינים שללא סיוע של גורמים נוספים כמו המשטרה וההתאחדות לכדורגל יהיה קשה לקבוצה להתמודד עם התופעה וכל הפתרונות שעולים על הפרק כמו צילום האוהדים, הגשת תביעות וסגירת יציעי הקבוצה במשחקי חוץ בעייתים מאוד מבחינת האפשרות להוציא אותם לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully