וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר בהרכב, שהר לספסל

23.11.2010 / 15:44

הראשון חוזר מפציעה ויפתח בחוד לצד תמוז מול בנפיקה (21:45, ספורט 5 ו-HD). ורמוט אופטימי: ”צברנו ניסיון, זה הצ’אנס שלנו"

נמרוד סונדרס

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב קיימה היום (שלישי) אחר הצהריים את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול בנפיקה ליסבון, שייערך מחר באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור החמישי של ליגת האלופות. האדומים, שהצליחו להשיג נקודה ראשונה במפעל במחזור הקודם כשסיימו ב-0:0 ביתי מול שאלקה, ינסו להשיג ניצחון ראשון לכדורגל הישראלי בליגת האלופות מאז ה-1:2 של מכבי תל אביב על איאקס ב-3 בנובמבר 2004. הפועל, שנועלת את בית ב' עם נקודה אחת בלבד, איבדה סיכוי ממשי לעלות לשלב הבא או לנשור לליגה האירופית. לעומתה, לפורטוגלים זהו משחק משמעותי במיוחד שכן הם מדורגים במקום השלישי בבית עם שש נקודות, אחת פחות משאלקה השנייה.

מאמן האדומים אלי גוטמן דיווח לגבי מצבת הפצועים: "שמחתי על העובדה שלמעט סלים טועמה, כולם התאמנו אתמול. איתי שכטר לפני האימון היום יקבל זריקה, וינסה לעשות אימון רגיל כולל ספרינטים. אם הוא יעבור את זה בשלום ונראה שהוא נותן את כל האיכויות שלו, יש סיכוי שהוא יפתח מחר. וואליד חזר רק עכשיו מפציעה, ולא נסכן אותו. בכל מקרה, הוא יהיה איתנו בסגל".

גילי ורמוט אמר ש"אני מרגיש שבשלושת המשחקים עברנו תהליך התחשלות וצברנו ניסיון, ובשלושת המשחקים שלאחר מכן זה הצ'אנס שלנו לקחת נקודות. מחר זה צ'אנס טוב. אנחנו לא פייבוריטים, גם לא בבית, אבל יש לנו את המטרות שלנו, ואנחנו רוצים להוציא כמה שיותר נקודות בפעל".

גוטמן התייחס להשפעה של בלומפילד וטען ש"אני לא חושב שמועדון כמו בנפיקה נלחץ ממשחק כזה או אחר. זה מועדון שעבר מספיק כדי לבוא לדעת לשחק עם המטרות שהוא העמיד לעצמו".

לגבי חוסר התיאום בין פרנסמן לדה סילבה, אמר מאמן הפועל: "משחק ההגנה שלנו ידוע לכל מי שמאייש את חוליית הגנה. אנחנו לומדים מטעויות, וכל מי שיעלה בהרכב יצטרך לקבל עזרה משחקני הקישור ומהחלק הקדמי. חשוב שנעשה הגנה ביחד כקבוצה".

"זה יהיה משחק שונה מאשר בליסבון", אמר גוטמן כאשר נשאל על ידי העיתונאים הפורטוגלים על הזעם שלו על השיפוט במשחק הקודם, "אני חושב שגם אנשי ליסבון ראו שהגיע לנו פנדל, אבל עכשיו זה משחק אחר. נבוא בגישה נכונה, כדי לתת הצגה".

גוטמן הראה לחניכיו את המשחק שבו בנפיקה הובסה על ידי פורטו בליגה הפורטוגלית, והסביר: "מול פורטו הם שיחקו בשיטת משחק שונה. לקחנו את המשחק הזה כדי להראות את עקרונות המשחק של בנפיקה כשהם משחקים בחוץ".

החלוץ בן שהר אינו מרוצה ממעמדו בהפועל תל אביב, ומעוניין לעזוב את הקבוצה. כמו כן, גם בקבוצה לא מרוצים במיוחד מהשתלבותו של החלוץ ומתפוקתו, ויאפשרו לו לעזוב אם יתעקש. קיימת אפשרות שהוא יעזוב כבר במועד ההעברות הקרוב בינואר.

באימון הקבוצה תורגל דני בונדר כמגן ימני, כשאיתי שכטר השתלב אף הוא יחד עם ערן זהבי, אביחי ידין וביוואן פרנסמן, כשהשניים האחרונים אמורים לפתוח במרכז ההגנה. רומן רוקי חזר לארץ אחרי ניתוח בקע בגרמניה, נכח באימון ואמור להיעדר עוד מספר שבועות.

המשטרה הפשירה 800 כרטיסים נוספים לשער 11, מה שאומר שלמשחק נותרו כ-1,800 כרטיסים.

* במשדר מיוחד (19:30, ספורט 5) ילוו חברי פאנל ערוץ הספורט בהנחיית יעל גולדמן יחד ואורחים נוספים את השחקנים, המאמנים והאוהדים עד לשריקת הפתיחה.

הרכב משוער, הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול, ערן זהבי, גילי ורמוט, איתי שכטר, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully