וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאול אייזנברג תובע את יו"ר איגוד השחקנים

23.11.2010 / 15:25

תובע את ניר אלון בסכום של 575 אלף שקלים, לאחר טענתו של האחרון ב"יציע העיתונות" על תביעות ופסקי בורר נגדו

בהופעתו ב"יציע העיתונות" ביום חמישי האחרון, תקף יו"ר ארגון שחקני הכדורסל ניר אלון את יו"ר קבוצת הנשים של הפועל תל אביב שאול אייזנברג, שכעת תובע, באמצעות משרד עורכי הדין אלון עדיני ושות', פיצוי של חמש מאות אלף שקלים חדשים. לניר אלון נשלח מכתב התראה בו נכתב כי "אם תוך שבעה ימים לא יתנצל ולא יעביר פיצוי כספי על הנזקים שגרם, תוגש תביעה לבית המשפט".

במכתב ההתראה נטען כי ב"יציע העיתונות טענת ללא כחל ושרק כי מרשי שאול איזנברג חויב בבית הדין לעבודה לשלם למתן נאור 575 אלף שקלים. דבריך אלה נאמרו כאשר הנך יודע היטב כי מרשי כלל לא היה צד להליך, היות והוא כלל לא נתבע". עוד נטען במכתב נגד אלון כי בתוכנית "עוד חזרת וציינת כי כנגד הפועל תל אביב נשים קיימים 'כל מיני פסקי בוררות'. דבריך אלה נאמרו לאחר שידוע לך כי אין כנגד הפועל תל אביב נשים כל פסקי בוררות. הגדלת לעשות כאשר הצגת את מרשי כמי שחב בפסקי בורר לשחקני הפועל תל אביב בוגרים בגין עונת 2009/10.

"כידוע לך, הפועל תל אביב הועברה בעונת 2009/10 לידיו של עו"ד רועי מילר והשם הפועל תל אביב לקבוצת הפועל אוסישקין. עובדה זו ידועה לך היטב, אולם חרף האמור, בחרת להשמיץ את מרשי ולהציגו כאילו היו לו קשר עם הפועל תל אביב גברים במועד בו הוגשו התביעות למוסד לבוררות".

אייזנברג מסר בתגובה לוואלה! ספורט: "ניר אלון עושה נזק בלתי הפיך לכדורסל בישראל, מכפיש אנשים ומשמש אכסניה לשחקנים ולשחקניות מעלימי מס. הוא הופיע בטלוויזיה ושיקר במצח נחושה בניסיון לחסל את קבוצת הנשים של הפועל תל אביב".

תגובת ניר אלון, יו"ר ארגון שחקני הכדורסל: "טרם קיבלתי את המכתב וכשאקבל אותו אגיב בהתאם. באשר לציטוט בשמו של מר אייזנברג, הרי שתוכן דבריו אינו ראוי כלל להתייחסות. במקורות נכתב: "אל תען כסיל כאיוולתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully