וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: אקוונוגו או בלדובלייב ישוחררו בינואר

הדס גרינברג

23.11.2010 / 13:46

בקרית שמונה לא מרוצים מיכולתם, ואחד מהם יעזוב בחלון ההעברות. עמאשה צפוי להיות כשיר לשבת, כמו גם אלרואי כהן

בעירוני קרית שמונה אמנם לא יכול להיות טוב יותר ממצבם כעת, בו הם ניצבים במקום הראשון בטבלה, אך בצוות המקצועי חושבים כל העת אל עבר העתיד, כשבקבוצה שוקלים לשחרר את אחד משני הזרים החלוצים, זוראן בלדובלייב או קיילב אקוונוגו, לאור היכולת החלשה שמציגים השניים. כל אחד מהם שותף בשישה משחקי ליגה כל אחד, התפוקה דלה: בלדובלייב כבש שער אחד בלבד (בפנדל) ובישל פעמיים בעוד אקוונגו בישל שער אחד.

בנוגע לבלדובלייב, בקבוצה אמנם מכירים ביכולותיו עוד ממחצית העונה שעברה אז הצטרף לקבוצה, אך הוא לא מצליח להיכנס לעניינים העונה ולהוכיח את עצמו, מה שמוביל את הצוות המקצועי לשקול את המשך דרכו בקבוצה. כמו בלדובלייב, בקבוצה גם מאוכזבים מאקוונוגו, שהגיע כשבוע לפני הניצחון 2:4 על הפועל תל אביב. אקוונוגו, שהגיע מנצרת עלית בה כבש בעונה שעברה עשרה שערים והוחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, לא מוכיח את עצמו ומציג יכולת חלשה.

יש לציין כי בחודש האחרון השניים נופו מהסגל פעמיים, כשכל שבוע אחד מהם ישב ביציע. במועדון הצפוני קיוו כי הדבר יגרום לזעזוע מסוים אצלם ויביא אותם לשוב לסגל חדורי מוטיבציה ואף יחול שיפור ניכר בכושרם, אך לא כך הדבר, ועל כן הגיעה ההחלטה שאם השניים לא ישתפרו עד ינואר אחד מהם ישוחרר או יושאל. יצוין כי בקבוצה מקווים שזה לא יהיה בלדובלייב שכן שחרורו יכול ליצור בעיה כספית לאור העובדה כי הוא חתום על החוזה הגבוה בקבוצה.

בן שמעון רוצה יותר ריכוז ליד השער

לאחר הניצחון של מכבי תל אביב בחר בן שמעון דווקא להתרכז בדברים הפחות טובים מהמשחק והקרין לשחקניו קטעים מהם הוא לא היה מרוצה. "לא הגיוני שאנחנו כובשים שער ומיד אחר כך תוקפים אותנו ומגיעים אלינו מהר לרחבה", אמר בן שמעון לשחקניו ואף התייחס מעבר לכך לחוסר ניצול המצבים וביקש מהם יותר ריכוז ברגל המסיימת.

בתוך כך, בקבוצה של רן בן שמעון ממשיכים בהכנות לקראת המפגש מול מכבי פתח תקוה ביום שבת במסגרת המחזור ה-12 בליגה. החלוץ ויאם עמאשה, שיצא במחצית הראשונה בניצחון על מכבי תל אביב עם חשש לשבר בעצם השוקית, נבדק ועבר צילום שביטל את החששות והראה כי הוא סובל ממכה חזקה בלבד, עמאשה צפוי להיות כשיר לשבת.

החלוץ אלרואי כהן, שסובל ממתיחה גם זכר למשחק מול מכבי, ערך טיפולים ואימון ריצה קל, בקבוצה מאמינים כי גם הוא יהיה כשיר לשבת. הקשר הזמבי ווליאם נג'ובו, שנעדר בשבועיים האחרונים בשל מתיחה חזקה, חזר לאימונים חלקיים ובהתאם להגברת קצב האימונים יוחלט אם הוא יוכל לשוב לסגל לקראת מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully