וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "זרקו עלינו מטריות, ואותנו מאשימים?"

23.11.2010 / 16:00

בהפועל חיפה קיבלו בתדהמה את העמדת הקבוצה לדין על אירועי הדרבי: "ספגנו קללות וחפצים". כץ: "בדרבי הבא ננצח"

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שלישי) כי מכבי חיפה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדיה. כמו כן, הפועל חיפה תעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת של שחקניה. כזכור, אמש בסיום הדרבי החיפני (0:0) השליכו אוהדי מכבי חיפה חפצים למגרש, ולפיכך זכו לתגובה מצד שחקני היריבה. הדבר צוין בדו"ח השופט. הירוקים יטענו ששחקני הפועל חיפה התגרו בקהל.

בהפועל חיפה הגיבו בתדהמה להאשמות ומהקבוצה נמסר: "ההחלטה לזמן אותנו לוועדת המשמעת אינה ברורה, שכן שחקני הקבוצה היו אלה שספגו מטר של מקלות, מטריות ואף קללות מיציע ג' לאחר שסיימו לחגוג עם אוהדי הפועל חיפה ובדרכם לחדרי ההלבשה במרחק רב מיציע אוהדי מכבי חיפה. יצוין כי אין זו הפעם הראשונה שחפצים מושלכים לעבר השחקנים מכיוון יציע ג לאחר סיום המשחק הדרבי. הקבוצה תעלה את טענותיה בדיון עצמו'".

"פספסנו הזדמנות לנצח"

את הבוקר לאחר התיקו 0:0 אמש (שני) בדרבי נגד מכבי, פותחת הפועל חיפה עם שביעות רצון אבל גם תחושת אכזבה לאור העובדה שלא ניצלה את החולשה ההתקפית של מכבי ולא הצליחה לעקוץ בשער שהיה מעניק לה ניצחון יוקרתי לאחר תשע שנים וחצי בדרבים של חיפה.

מי שהיטיב לתאר את התחושות היה הבעלים יואב כץ, שצפה במשחק מארצות הברית ובשיחה משם סיכם את מה שראה על הדשא בקרית אליעזר: "אפשר להגיד שאני מאוכזב כי אני מרגיש שפספסנו הזדמנות לנצח. אם לא היינו הולכים אחורה במחצית השנייה היינו יכולים לכבוש לפחות שער אחד כי ההגנה של מכבי לא הייתה טובה, אבל יש לנו הרבה שחקנים צעירים שרצו לשמור על התוצאה, הם הראו רוח לחימה אדירה ועל זה אי אפשר לבוא אליהם בטענות. לא כל יום נתפוס את מכבי ביום כל כך חלש ובגלל זה יש קצת טעם של החמצה, אבל אני מאמין שאת הדרבי הבא כבר ננצח.

"באופן כללי, אני מאוד מרוצה מההתקדמות של הקבוצה", המשיך כץ. "יש שיפור גדול מאוד בצד המנטאלי של השחקנים שעליו כל הצוות המקצועי אחראי. אני חושב שלקבוצה הזאת יש עוד הרבה מה להראות ואני מאמין שכלל שנתקדם בליגה נתברג במקומות גבוהים יותר. הצעירים שאנו רואים בקבוצה הם השלד של הפועל חיפה לשנים רבות ואני מאמין שהם יביאו עוד הרבה הצלחות לקבוצה".

הבעלים לא חושש ממעבר של שחקניו המצטיינים לקבוצות אחרות, למרות שכבר אמש הגיע סקאוט שעקב אחרי גל אראל, ומאמין שעם חיזוק נכון בינואר תוכל קבוצתו להתברג בפלייאוף העליון: "כל שנה מדברים על שחקנים כאלה ואחרים שיעברו, ועובדה שאותם צעירים כבר למעלה משלוש שנים לא הלכו לשום מקום ואני גם לא מאמין שיעברו לקבוצה אחרת. אנחנו חושבים על ינואר ורוצים לחזק את החלק הקדמי, אך רק בזרים שישפיעו על הקבוצה. אם יהיה אחד כזה, אין לי ספק שבמשחקים כמו אתמול נדע להבקיע ובסוף העונה נהיה בחלק העליון של הטבלה".

מכבי חיפה מתנצלת

ביציע ג' בקרית אליעזר, המאכלס את אוהדיה השרופים של מכבי חיפה, נתלה אמש שלט גדול על הגדר ובו צוין מועד פטירתו של נשיא הפועל חיפה רובי שפירא.

בעקבות פרסום התמונות, התנצל דובר מכבי חיפה דודו בזק וגינה את התופעה המבישה: "המעשה הזה מביש. האנשים שעשו את זה הם חסרי רגש. בעוונותיי ראיתי את השלט ביציע ולצערי קישרתי אותו לתאריך האחרון בו ניצחה הפועל חיפה בדרבי לפני 9 שנים, שזה מבחינתי עדיין בגבולות האדומים המותרים מבחינת היריבות הספורטיבית.

"אם הייתי מקשר את השלט לראש החולני של האוהדים שתלו אותו, לתאריך בו נפטר רובי שפירא, הייתי דורש בכל תוקף להוריד את השלט המביש, אשר פוגע הן במועדון מכבי חיפה והן ברוב רובם של אוהדי מכבי חיפה. אני מבקש להתנצל בפני משפחת שפירא על האירוע והגורמים המעורבים יטופלו ביד קשה. מבחינתי האוהדים האלה אינם אוהדי מכבי חיפה ושלא יגיעו יותר למגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הקבוצה תשחרר את ניקולה גרוביישיץ' בינואר

בהפועל יודעים שלשחקני הקבוצה אין זמן רב לחשוב על הדרבי כי כבר ביום שבת הקרוב מצפה להם משחק בית קשה בקרית אליעזר מול בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-12. בחיפה מקווים כי עד שבת יצליחו להכשיר את סאשה סטויאנוביץ', ואם זה אכן יקרה הוא יחזור להרכב על חשבון אמיר אבו ניל.

לגבי גולן חרמון, כרגע לא נראה כי הבלם יוכל לשחק מול בית"ר, והוא צפוי לערוך אימונים מלאים רק בשבוע הבא. בחיפה החליטו למעשה לשחרר את ניקולה גרוביישיץ' בחלון ההעברות בינואר, כשבקבוצה רוצים להחתים חלוץ זר על חשבונו.

בכל אופן, האדומים יפנו כנראה ליריבה העירונית, מכבי, כדי לשאול את החלוץ תומר חמד עד תום העונה. במידה שמהלך כזה אכן יצליח יכול להיות שכץ לא יסכים להחתים חיזוק נוסף.

עדכון ראשון: 10:21
עדכון אחרון: 16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully